Quote from Guest on 22 June 2014, 18:08Facebook-delningen verkar ha slutat fungera
Facebook-delningen verkar ha slutat fungera
Quote from Funbeat user on 22 June 2014, 18:18Testa att dela ett manuellt inmatat pass på funbeat.se det verkar funkar för mig. Men ett inspelat pass från android appen fungerar ej... Väldigt skumt...
Testa att dela ett manuellt inmatat pass på funbeat.se det verkar funkar för mig. Men ett inspelat pass från android appen fungerar ej... Väldigt skumt...
Quote from paceUP! on 16 July 2014, 19:53Fungerar fortfarande inte för mig
Fungerar fortfarande inte för mig
Quote from Funbeat user on 17 July 2014, 09:26har du tagit bort kopplingen till FB och slagit igång den igen (i inställningarna)
Det brukar hjälpa mig!
har du tagit bort kopplingen till FB och slagit igång den igen (i inställningarna)
Det brukar hjälpa mig!
Quote from Funbeat user on 18 July 2014, 19:00FB koppling funkar inte. Tagit bort och lagt till flera gånger.
Samma uteblivna resultat. 🙁
FB koppling funkar inte. Tagit bort och lagt till flera gånger.
Samma uteblivna resultat. 🙁
Quote from Funbeat user on 23 September 2014, 20:18Nix pix fungerar inte. Har tagit bort och lagt tillbaka kopplingen flera gånger. Det vill sig inte. 🙁
Nix pix fungerar inte. Har tagit bort och lagt tillbaka kopplingen flera gånger. Det vill sig inte. 🙁
Quote from Funbeat user on 24 September 2014, 02:00Funkar för mig. Win7, Firefox 32.0.2, import till FunBeat direkt från Garminklockan, sekretess: alla får se allt.
Funkar för mig. Win7, Firefox 32.0.2, import till FunBeat direkt från Garminklockan, sekretess: alla får se allt.