Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatFacebook-synken???
You need to log in to create posts and topics.

12

Önskvärd feature vore kanske att kunna koppla sina vänner på fejjan med träningskompisarna...? Tala jättegärna om för mig om jag bara har letat dåligt, men jag tror inte att det finns.

Spontant låter det bra, men vad för funktioner ska du få utav det?
En länk så man kan klicka sig direkt till vännens Facebooksida?
Jag har lite dålig fantasi så här tidigt på morgonen, så spåna gärna fram lite idéer kring hur det ska komma till användning

Är det inte bättre att kompisarna börjar träna?

(t+) till David!

Rent socialpsykologiskt så har det visat sig att vi mår bättre av att skilja våra sociala sfärer åt. Det kan alltså för många vara stressande att ha alla, arbetskamrater, träningskamrater, familj och andra i ett och samma sociala forum.

Men om efterfråga

Det enda möjliga är väl att de facebook-kompisar man har, som har funbeat-konto och kopplat det till sitt facebook-konto (så att man vet vilka facebook-användare det är), automatiskt blir tillagda som träningskompisar på funbeat (om man vill det).

Kan va

Min tanke med kopplingen var att få de av ens facebookvänner som har funbeat som träningskompisar automatiskt. En synk av de två databaserna om man så vill.

Då är det bättre att veta vem som är ens kompisar.

Bäst är att inte ha vänner eller ovänner utan bara sitt starka ego och Funbeta.se........

Hej alla glada atleter!

Under "Mina inställningar" och "andra sajter" ligger facebook-kopplingen. När man kopplat Funbeat till Facebook kan man bara välja allt eller inget. 🙁

Som det är nu skickas den registrerade aktiviteten direkt när man sparar. Ma

12