Quote from Guest on 11 April 2013, 09:37Är stjärnmedlem och ihoppkopplad med Facebook.
Det fungerar ej längre.
Letar och hittar att jag måste ansluta till TWITTER först.
Jag vill ej ha twitter.
Vad göra?
Är stjärnmedlem och ihoppkopplad med Facebook.
Det fungerar ej längre.
Letar och hittar att jag måste ansluta till TWITTER först.
Jag vill ej ha twitter.
Vad göra?
Quote from Funbeat user on 11 April 2013, 09:47Nä det behövs inte. Jag hade bara Facebookkoppling ett tag. Nu vet jag dock inte hur man gör för jag klickar runt ohejdat tills det funkar som jag vill.
Ibland tappade Funbeat kopplingen fast det stod att det var ihopkopplat så testa att trycka på "ta b
Nä det behövs inte. Jag hade bara Facebookkoppling ett tag. Nu vet jag dock inte hur man gör för jag klickar runt ohejdat tills det funkar som jag vill.
Ibland tappade Funbeat kopplingen fast det stod att det var ihopkopplat så testa att trycka på "ta b
Quote from Funbeat user on 11 April 2013, 13:22ta bort-SPARA ---> koppla ihop-SPARA
ta bort-SPARA ---> koppla ihop-SPARA
Quote from Funbeat user on 12 April 2013, 08:46Bloggat här på Funbeat:
Till i förrgår fungerade överföring till Facebook.
Fått tipset att avinstallera kopplingen och återskapa.
Avinstallerad kom upp snabbt.
Sedan går det ej att återkoppla.
Jag trycker och datorn arbetar men inget händer.
Har prö
Bloggat här på Funbeat:
Till i förrgår fungerade överföring till Facebook.
Fått tipset att avinstallera kopplingen och återskapa.
Avinstallerad kom upp snabbt.
Sedan går det ej att återkoppla.
Jag trycker och datorn arbetar men inget händer.
Har prö
Quote from Funbeat user on 12 April 2013, 08:59Har du bytt lösenord på Facebook? då brukar detta hända mig!
Lösningen brukar vara att ha Facebook uppe (och vara inloggad) i en flik av webläsaren samtidigt som jag "kopplar ihop" från funbeat i en annan flik
Har du bytt lösenord på Facebook? då brukar detta hända mig!
Lösningen brukar vara att ha Facebook uppe (och vara inloggad) i en flik av webläsaren samtidigt som jag "kopplar ihop" från funbeat i en annan flik
Quote from Funbeat user on 12 April 2013, 10:15Har exakt samma problem. Funkade till för några dagar sedan och inte längre. Provade att koppla ifrån Facebook och det gick bra, men kan inte heller koppla ihop dem igen.
Har exakt samma problem. Funkade till för några dagar sedan och inte längre. Provade att koppla ifrån Facebook och det gick bra, men kan inte heller koppla ihop dem igen.
Quote from Funbeat user on 12 April 2013, 12:56Tack Henrik.
Trodde att jag kanske missat något nytt.
Mina datakunskaper från IBM på 60-talet är kanske inte helt moderna men tokdum är jag nog ej. 🙂
Tack Henrik.
Trodde att jag kanske missat något nytt.
Mina datakunskaper från IBM på 60-talet är kanske inte helt moderna men tokdum är jag nog ej. 🙂
Quote from Funbeat user on 12 April 2013, 13:42Har samma problem! Reggad träning syns ej på Facebook sedan igår. Har provat att avregga och koppla ihop igen utan resultat! Kommer inte vidare...
Har samma problem! Reggad träning syns ej på Facebook sedan igår. Har provat att avregga och koppla ihop igen utan resultat! Kommer inte vidare...
Quote from Funbeat user on 12 April 2013, 13:46Då är det ju läge att rapportera till Olle. Facebook har väl gjort nån ändring som trasat sönder kopplingen. Det har ju hänt förut.
Då är det ju läge att rapportera till Olle. Facebook har väl gjort nån ändring som trasat sönder kopplingen. Det har ju hänt förut.
Quote from Funbeat user on 12 April 2013, 15:32Har mailat Olle.
Har mailat Olle.