Quote from Guest on 21 October 2012, 21:50Laddade in dagens träningspass och lyckas inte dela den till Facebook. Något strul med kopplingen? Jag försökte till och med med att i inställningarna koppla bort facebook och sedan koppla ihop den igen, men det blev inte bättre...
Funkar det för andra?
Laddade in dagens träningspass och lyckas inte dela den till Facebook. Något strul med kopplingen? Jag försökte till och med med att i inställningarna koppla bort facebook och sedan koppla ihop den igen, men det blev inte bättre...
Funkar det för andra?
Quote from Funbeat user on 21 October 2012, 22:00PS. Det har fungerat felfritt för mig så länge jag minns, senast jag delade var nog någon vecka sedan och då funkade det. DS
PS. Det har fungerat felfritt för mig så länge jag minns, senast jag delade var nog någon vecka sedan och då funkade det. DS
Quote from Funbeat user on 21 October 2012, 22:10Japp. Fungerade för mig för ca 4 timmar sedan.
Japp. Fungerade för mig för ca 4 timmar sedan.
Quote from Funbeat user on 21 October 2012, 22:15Har inte funkat för mig sedan 24 september. Administratörerna skrev att det varit något fel som de lagat. Behöver antagligen nollställa och koppla ihop facebook och funbeat igen men inte orkat.
Har inte funkat för mig sedan 24 september. Administratörerna skrev att det varit något fel som de lagat. Behöver antagligen nollställa och koppla ihop facebook och funbeat igen men inte orkat.
Quote from Funbeat user on 21 October 2012, 22:19Niklas, testade som sagt det... Nåhot som slutade fungera för mindre än 4h sedan? Eller något transient fel?
Niklas, testade som sagt det... Nåhot som slutade fungera för mindre än 4h sedan? Eller något transient fel?
Quote from Funbeat user on 21 October 2012, 22:23Funkar för mig, testade nyss...
Funkar för mig, testade nyss...
Quote from Funbeat user on 21 October 2012, 22:26Ok, tack Gerda. 🙁
Testade också nyss (igen) och då funkade det inte... :-/
Ok, tack Gerda. 🙁
Testade också nyss (igen) och då funkade det inte... :-/
Quote from Magnus Gelang on 21 October 2012, 22:34Funkade för mig för nån halvtimma sen.
Funkade för mig för nån halvtimma sen.
Quote from Funbeat user on 22 October 2012, 13:39Linus, när du skriver testade igen vad menar du då?
Testade du att ladda upp passet igen och dela det eller testade du att dela ett redan inläst pass i efterhand (för det senare har jag aldrig fått att funka)
Linus, när du skriver testade igen vad menar du då?
Testade du att ladda upp passet igen och dela det eller testade du att dela ett redan inläst pass i efterhand (för det senare har jag aldrig fått att funka)
Quote from Funbeat user on 22 October 2012, 13:57Jag har testat att dela ett nytt pass och det funkade, det är ett specifikt pass som inte går att dela. Vet inte varför, har rapporterat det.
Jag har testat att dela ett nytt pass och det funkade, det är ett specifikt pass som inte går att dela. Vet inte varför, har rapporterat det.