Quote from Guest on 10 September 2008, 16:06Har även en runda på 2 km.
http://www.falkenbergsstadslopp.se/
Har även en runda på 2 km.
http://www.falkenbergsstadslopp.se/
Quote from Olof Robertson on 10 September 2008, 16:16Mkt trevligt stadslopp!
Jag sprang stadsloppsfemman i år i 30° värme och typ vindstilla. Riktigt, riktigt varmt och svettigt var det, är glad jag väntade med att anmäla mig till samma dag så jag kunde välja 5 km, 10 km hade varit väl mastigt i den värme
Mkt trevligt stadslopp!
Jag sprang stadsloppsfemman i år i 30° värme och typ vindstilla. Riktigt, riktigt varmt och svettigt var det, är glad jag väntade med att anmäla mig till samma dag så jag kunde välja 5 km, 10 km hade varit väl mastigt i den värme
Quote from Funbeat user on 11 September 2008, 13:15Det var nog ett klokt beslut! Vårdcentralen var visst översvämmad med dehydrerade löpare... Stämmer det att det var ont om drickestationer utmed rundan?
Det var nog ett klokt beslut! Vårdcentralen var visst översvämmad med dehydrerade löpare... Stämmer det att det var ont om drickestationer utmed rundan?
Quote from Lars Mörrby on 11 September 2008, 13:30Känns som mitt beslut att inte springa utan att åka till stranden och bad med ungarna inte var så fel i alla fall då.. 😉
Känns som mitt beslut att inte springa utan att åka till stranden och bad med ungarna inte var så fel i alla fall då.. 😉
Quote from Olof Robertson on 11 September 2008, 13:38Normalt sett är det ingen vätskekontroll alls på 5 km (#) konstigt på ett stadslopp som alltid går mitt i högsommaren, men iaf, eftersom det var så varmt så var det 1 vätskestation på 5 km, vet inte hur många på 10 km men tror inte det var mer än 2 typ.
Normalt sett är det ingen vätskekontroll alls på 5 km (#) konstigt på ett stadslopp som alltid går mitt i högsommaren, men iaf, eftersom det var så varmt så var det 1 vätskestation på 5 km, vet inte hur många på 10 km men tror inte det var mer än 2 typ.
Quote from Lars Mörrby on 11 September 2008, 14:32Det är väl så att du har lite starkare karaktär (annat uttryck för envisare) än jag Jenny .. 😉
Det är väl så att du har lite starkare karaktär (annat uttryck för envisare) än jag Jenny .. 😉
Quote from Olof Robertson on 11 September 2008, 17:07Börje: haha, jo visst har jag väl det! Absolut! 😉
Börje: haha, jo visst har jag väl det! Absolut! 😉
Quote from Funbeat user on 7 January 2009, 03:24Det här loppet går ju på hemmaplan så detkanske jag kör,men det går 2 veckor efter IRONMAN SWITZERLAND som är årets stora mål och 1 vecka innan Kalmar.så vi får se hur kroppen mår.
Det här loppet går ju på hemmaplan så detkanske jag kör,men det går 2 veckor efter IRONMAN SWITZERLAND som är årets stora mål och 1 vecka innan Kalmar.så vi får se hur kroppen mår.
Quote from Funbeat user on 25 July 2009, 13:01Har precis anmält mig starten går om en timma och det var jättelång kö till efteranmälan.
Har precis anmält mig starten går om en timma och det var jättelång kö till efteranmälan.
Quote from Funbeat user on 27 July 2009, 13:33Kan säga att loppet var väldigt trevligt! Falkenberg är en fantastiskt vacker stad, och såväl sträckningen som arrangemanget i stort var mycket givande. Ett gigantiskt plus för ovanligt stor och glad publik. ..det hjälper att springa utklädd, men jag finn
Kan säga att loppet var väldigt trevligt! Falkenberg är en fantastiskt vacker stad, och såväl sträckningen som arrangemanget i stort var mycket givande. Ett gigantiskt plus för ovanligt stor och glad publik. ..det hjälper att springa utklädd, men jag finn