Quote from Guest on 15 August 2010, 11:53Min chef gav mig inte de 9 veckor ledigt (föräldrarledighet/semester) som jag ville ha i sommar. Därför funderar vi på att ta en vecka eller två i slutet av året då det är vinter här i Sverige. Då jag och min fru ägnat stora delar av sommaren åt att cykla
Min chef gav mig inte de 9 veckor ledigt (föräldrarledighet/semester) som jag ville ha i sommar. Därför funderar vi på att ta en vecka eller två i slutet av året då det är vinter här i Sverige. Då jag och min fru ägnat stora delar av sommaren åt att cykla
Quote from Johan Lindh on 15 August 2010, 12:03Kanske spanien? Jag har cyklat i Andalusien och bilisterna där var väldigt hänsynsfulla, vägarna var släta och fina och det är fullt av fina vyer och söta byar. Se bara till att undvika de större vägarna.
Här är min favoritsida för cykelinspiration, inf
Kanske spanien? Jag har cyklat i Andalusien och bilisterna där var väldigt hänsynsfulla, vägarna var släta och fina och det är fullt av fina vyer och söta byar. Se bara till att undvika de större vägarna.
Här är min favoritsida för cykelinspiration, inf
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 18:41Tack Helena. Skall spana in sidan du tipsade om. Är det inte väldigt kuperat i Spanien?
Tack Helena. Skall spana in sidan du tipsade om. Är det inte väldigt kuperat i Spanien?
Quote from Johan Lindh on 15 August 2010, 18:53Nja, vi tog oss över några pass på 1200m men då var det stigningar på ca 6000 m över en mil eller mer och man belönas ju alltid med motsvarande nedförsbacke. Men visst är man ovan vid backar kan det ju vara lite jobbigt, och med barn kanske man inte vill/
Nja, vi tog oss över några pass på 1200m men då var det stigningar på ca 6000 m över en mil eller mer och man belönas ju alltid med motsvarande nedförsbacke. Men visst är man ovan vid backar kan det ju vara lite jobbigt, och med barn kanske man inte vill/