Quote from Guest on 5 April 2010, 21:10Har använt funbeat och Garmin importen för att registrera min träning. Idag har inte kunnat ladda ner min träning, själva importen stannar efter att FB har hämtat all data från enheten. Därefter står det;
Data hämtat från enheten. Vänta medans informatio
Har använt funbeat och Garmin importen för att registrera min träning. Idag har inte kunnat ladda ner min träning, själva importen stannar efter att FB har hämtat all data från enheten. Därefter står det;
Data hämtat från enheten. Vänta medans informatio
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 21:20Minns inte riktigt vad som stod när det inte funkade för mig, men det visade sig att jag också hade ett SD minneskort i datorn som FB hade valt per automatik.
Fick ändra enhet i rullmenyn över tillgängliga enheter, sen gick det.
Kanske är samma för dig?
Minns inte riktigt vad som stod när det inte funkade för mig, men det visade sig att jag också hade ett SD minneskort i datorn som FB hade valt per automatik.
Fick ändra enhet i rullmenyn över tillgängliga enheter, sen gick det.
Kanske är samma för dig?
Quote from Camilla Höög on 5 April 2010, 21:40Tidigare hade jag ofta problem med att importen hängde sig. Nu var det länge sen sist. Då det hände så testade jag en annan webbläsare och då funkade det oftast.
Tidigare hade jag ofta problem med att importen hängde sig. Nu var det länge sen sist. Då det hände så testade jag en annan webbläsare och då funkade det oftast.
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 23:18Där finns två olika, men den ena Garmin (H:) händer där ingenting på, på EDGE705 (xxxxx) läser den iaf in data, men sen händer inget mer 🙁
Där finns två olika, men den ena Garmin (H:) händer där ingenting på, på EDGE705 (xxxxx) läser den iaf in data, men sen händer inget mer 🙁