Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

“No Fees, No Awards, No Aid, No Wimps”

The Fat Ass Ultra: A History

Ett arrangemang under samarbetet Fat Ass Ultra Sweden: https://www.facebook.com/groups/485671254874218/

Vi startar på Fontin Motionscentral i Kungälv klo

Samma dag som Sandsjöbacka Trail Marathon. 🙁

Sandsjöbacka är ju fulltecknad.
Kanske t. o. m. lockar fler som ju ej får springa Sandsjöbacka.

Ja precis... jag sprang Sandsjöbacka förra året och lyckades inte få plats i år. På deras wordpress framförs det flera frågor angående just köplatserna, och sedan noterade jag att typ 90% av de anmälda är klubblösa löpare och alltså inte den grupp som nor

OK, då förstår jag hur du tänkt. Fast det hade ju varit kul att var med på båda. 🙂

Detta hade jag planer på att göra ändå i vinter, så varför inte tillsammans med andra! Jag kan nog fixa folk som kan köra dropbags om det behövs.

Patrik: Det är bra bilväg fram till Bottenstugan så det kan nog vara en lämplig plats för det kanske. Om någon också vill sitta där kan jag fixa fram ved för att hålla igång en brasa.

Måste tyvärr hoppa av detta, har en envis knäskada som sätter stopp för all löpning.

Jag var i trakterna nu under julen. Som det ser ut just nu kommer inte tävlingen gå att genomföra. Det är översvämningar överallt och de vägar som är mittimellan sjöar (2 ställen) finns liksom inte alls just nu.

Det kommer behöva lite torka och sedan gan

Vädret har blivit betydligt bättre senaste veckan och jag tror faktiskt att banan nu är tillräckligt frusen för att hålla sig torr om fötterna, men eventuellt någon centimeter snö som kan öka något ju längre norrut man springer.

Samtidigt har jag förståt