Quote from Guest on 1 November 2013, 09:17“No Fees, No Awards, No Aid, No Wimps”
http://trailandultrarunning.com/the-fat-ass-ultra-a-history/Ett arrangemang under samarbetet Fat Ass Ultra Sweden: https://www.facebook.com/groups/485671254874218/
Vi startar på Fontin Motionscentral i Kungälv klo
“No Fees, No Awards, No Aid, No Wimps”
Ett arrangemang under samarbetet Fat Ass Ultra Sweden: https://www.facebook.com/groups/485671254874218/
Vi startar på Fontin Motionscentral i Kungälv klo
Quote from Funbeat user on 1 November 2013, 09:27Samma dag som Sandsjöbacka Trail Marathon. 🙁
Samma dag som Sandsjöbacka Trail Marathon. 🙁
Quote from Funbeat user on 1 November 2013, 09:31Sandsjöbacka är ju fulltecknad.
Kanske t. o. m. lockar fler som ju ej får springa Sandsjöbacka.
Sandsjöbacka är ju fulltecknad.
Kanske t. o. m. lockar fler som ju ej får springa Sandsjöbacka.
Quote from Funbeat user on 1 November 2013, 10:07Ja precis... jag sprang Sandsjöbacka förra året och lyckades inte få plats i år. På deras wordpress framförs det flera frågor angående just köplatserna, och sedan noterade jag att typ 90% av de anmälda är klubblösa löpare och alltså inte den grupp som nor
Ja precis... jag sprang Sandsjöbacka förra året och lyckades inte få plats i år. På deras wordpress framförs det flera frågor angående just köplatserna, och sedan noterade jag att typ 90% av de anmälda är klubblösa löpare och alltså inte den grupp som nor
Quote from Funbeat user on 1 November 2013, 10:34OK, då förstår jag hur du tänkt. Fast det hade ju varit kul att var med på båda. 🙂
OK, då förstår jag hur du tänkt. Fast det hade ju varit kul att var med på båda. 🙂
Quote from Funbeat user on 3 November 2013, 20:40Detta hade jag planer på att göra ändå i vinter, så varför inte tillsammans med andra! Jag kan nog fixa folk som kan köra dropbags om det behövs.
Detta hade jag planer på att göra ändå i vinter, så varför inte tillsammans med andra! Jag kan nog fixa folk som kan köra dropbags om det behövs.
Quote from Funbeat user on 5 November 2013, 20:40Patrik: Det är bra bilväg fram till Bottenstugan så det kan nog vara en lämplig plats för det kanske. Om någon också vill sitta där kan jag fixa fram ved för att hålla igång en brasa.
Patrik: Det är bra bilväg fram till Bottenstugan så det kan nog vara en lämplig plats för det kanske. Om någon också vill sitta där kan jag fixa fram ved för att hålla igång en brasa.
Quote from Funbeat user on 22 December 2013, 23:06Måste tyvärr hoppa av detta, har en envis knäskada som sätter stopp för all löpning.
Måste tyvärr hoppa av detta, har en envis knäskada som sätter stopp för all löpning.
Quote from Funbeat user on 27 December 2013, 14:37Jag var i trakterna nu under julen. Som det ser ut just nu kommer inte tävlingen gå att genomföra. Det är översvämningar överallt och de vägar som är mittimellan sjöar (2 ställen) finns liksom inte alls just nu.
Det kommer behöva lite torka och sedan gan
Jag var i trakterna nu under julen. Som det ser ut just nu kommer inte tävlingen gå att genomföra. Det är översvämningar överallt och de vägar som är mittimellan sjöar (2 ställen) finns liksom inte alls just nu.
Det kommer behöva lite torka och sedan gan
Quote from Funbeat user on 22 January 2014, 09:46Vädret har blivit betydligt bättre senaste veckan och jag tror faktiskt att banan nu är tillräckligt frusen för att hålla sig torr om fötterna, men eventuellt någon centimeter snö som kan öka något ju längre norrut man springer.
Samtidigt har jag förståt
Vädret har blivit betydligt bättre senaste veckan och jag tror faktiskt att banan nu är tillräckligt frusen för att hålla sig torr om fötterna, men eventuellt någon centimeter snö som kan öka något ju längre norrut man springer.
Samtidigt har jag förståt