Quote from Guest on 5 November 2013, 21:03Välkommen till en gratis ultralopp mellan Gävle och Stockholm.
Sträckning är huvudsakligen på mindre asfaltsvägar men även grusvägar förekommer.
Vägen passerar; Söderfors, Östervåla, Järlåsa, Örsundsbro, Bro, Kungsängen och Barkarby. Från Örsundsbro ti
Välkommen till en gratis ultralopp mellan Gävle och Stockholm.
Sträckning är huvudsakligen på mindre asfaltsvägar men även grusvägar förekommer.
Vägen passerar; Söderfors, Östervåla, Järlåsa, Örsundsbro, Bro, Kungsängen och Barkarby. Från Örsundsbro ti
Quote from Funbeat user on 5 November 2013, 21:13Vart har du fått den idén ifrån? http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=595038
samt tillhörande blogg:
http://gavlesthlm.blogg.se/2009/december/
Vart har du fått den idén ifrån? http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=595038
samt tillhörande blogg:
http://gavlesthlm.blogg.se/2009/december/
Quote from Funbeat user on 5 November 2013, 21:40Hade varit kul att vara med. Men jag har åtagit mig att vara farthållare i Stockholm Marathon som ju är 2 dagar senare. Annat datum och jag är med. 🙂
@ Urban, här underlättare det iom att man tar vägarna och inte skogsleden.
Då går det förmodligen med e
Hade varit kul att vara med. Men jag har åtagit mig att vara farthållare i Stockholm Marathon som ju är 2 dagar senare. Annat datum och jag är med. 🙂
@ Urban, här underlättare det iom att man tar vägarna och inte skogsleden.
Då går det förmodligen med e
Quote from Funbeat user on 5 November 2013, 21:58Urban: Jag följde denna event när den skedde, det var fantastiskt intressant. Jag visste om din event men jag har också cyklat och sprungit en stor del av denna vägsträckning tidigare. Det är ett fint område 🙂
Urban: Jag följde denna event när den skedde, det var fantastiskt intressant. Jag visste om din event men jag har också cyklat och sprungit en stor del av denna vägsträckning tidigare. Det är ett fint område 🙂
Quote from Funbeat user on 5 November 2013, 22:37Ahh det var trist Jan-Erik. Jag tycker att loppet behöver en långhelg för att folk ska hinna med loppet och kommer till jobbet någorlunda fräsch. Vad tycker du?
Sedan finns de andra lopp att tar hänsyn till. Långfredagen är ingen bra för då är alla förfa
Ahh det var trist Jan-Erik. Jag tycker att loppet behöver en långhelg för att folk ska hinna med loppet och kommer till jobbet någorlunda fräsch. Vad tycker du?
Sedan finns de andra lopp att tar hänsyn till. Långfredagen är ingen bra för då är alla förfa
Quote from Funbeat user on 6 November 2013, 08:19Jag kan bara hålla med. Tittar i min almanacka och suckar djupt.
Så många roliga saker att springa, så få helger. 🙁 1 maj eller 6 juni.
Men just nu ska man inte ta hänsyn till mig.
Jag har inte lagt min tävlingskalender för nästa år.
Jag kan bara hålla med. Tittar i min almanacka och suckar djupt.
Så många roliga saker att springa, så få helger. 🙁 1 maj eller 6 juni.
Men just nu ska man inte ta hänsyn till mig.
Jag har inte lagt min tävlingskalender för nästa år.
Quote from Funbeat user on 10 November 2013, 20:34Gävle-Stockholm låter lockande. Men jag vågar inte planera in något förutom TEC just nu. Jag får se hur formen är i maj och vad jag har för status då.
Gävle-Stockholm låter lockande. Men jag vågar inte planera in något förutom TEC just nu. Jag får se hur formen är i maj och vad jag har för status då.
Quote from Funbeat user on 14 November 2013, 20:30Håller med Janne att det kanske inte riktigt passar pga farthålleriet i Stockholm Marathon. Annars så var ju Ubbes grej helt djävla otroligt kul....ja förutom då att jag sprang vilse i dom Gästrikiska skogarna.hehehe.....blev några kilometer extra liksom.
Håller med Janne att det kanske inte riktigt passar pga farthålleriet i Stockholm Marathon. Annars så var ju Ubbes grej helt djävla otroligt kul....ja förutom då att jag sprang vilse i dom Gästrikiska skogarna.hehehe.....blev några kilometer extra liksom.
Quote from Funbeat user on 15 November 2013, 12:37Ni är så välkomna så. Jag ska lägga upp en preliminär karta över vägen. Jag vet att det redan finns en som känner området väl som har förslag om förändringar.
Lite service är alltid roligt. Vi ska göra det vi kan utifrån våra förutsättningar.
Jag tror a
Ni är så välkomna så. Jag ska lägga upp en preliminär karta över vägen. Jag vet att det redan finns en som känner området väl som har förslag om förändringar.
Lite service är alltid roligt. Vi ska göra det vi kan utifrån våra förutsättningar.
Jag tror a
Quote from Funbeat user on 15 November 2013, 13:25Du är inte så ensam som du tror 🙂
Du är inte så ensam som du tror 🙂