Quote from Guest on 12 July 2006, 11:08Har ni någon favoritdykplats att rekommendera?
Jag älskar Röda Havets akvarievatten, och speciellt dyken i Dahab var fantastiska. Hemma i Sverige har jag inte direkt hittat något sådär superfantastiskt ännu...
Har ni någon favoritdykplats att rekommendera?
Jag älskar Röda Havets akvarievatten, och speciellt dyken i Dahab var fantastiska. Hemma i Sverige har jag inte direkt hittat något sådär superfantastiskt ännu...
Quote from Charlotte Stavåsen on 12 July 2006, 11:18Thailand/Koh Tao för enkla billiga dyk, helt okej miljöer. Thailand/Simililand Island för vackra dyk. Malaysia/Perhentian Island skall vara grymt men jag har inte dykt där själv. Västkusten i Sverige är helt ok.
/Vince
Thailand/Koh Tao för enkla billiga dyk, helt okej miljöer. Thailand/Simililand Island för vackra dyk. Malaysia/Perhentian Island skall vara grymt men jag har inte dykt där själv. Västkusten i Sverige är helt ok.
/Vince
Quote from Sandra Thorén on 13 July 2006, 12:40På Koh Tao har jag gjort ett dyk. Det var vackert! Annars så snorklade jag mest när jag var där.
På Koh Tao har jag gjort ett dyk. Det var vackert! Annars så snorklade jag mest när jag var där.
Quote from Sara Wåhlen on 19 July 2006, 08:21Håller också med om Koh Tao. Har gjort flera dyk där och alla var super!
Håller också med om Koh Tao. Har gjort flera dyk där och alla var super!
Quote from Charlotte Stavåsen on 27 July 2006, 22:38Vilken dykplats kring Koh Tao var mest uppskattad? Jag har hittat en fin dykplats utanför Särö en ö som heter Klöva (Går att hitta på sjökort ca 10 min norr om budskär) tropiskt vattenlandskap på norra sidan av ön. Och på södra sidan finns det inte så mkt
Vilken dykplats kring Koh Tao var mest uppskattad? Jag har hittat en fin dykplats utanför Särö en ö som heter Klöva (Går att hitta på sjökort ca 10 min norr om budskär) tropiskt vattenlandskap på norra sidan av ön. Och på södra sidan finns det inte så mkt
Quote from Sara Wåhlen on 30 July 2006, 20:16PÅ Kao Tao tyckte jag nog att Champon var bland de bästa dykebn, men även chinese garden var bra
PÅ Kao Tao tyckte jag nog att Champon var bland de bästa dykebn, men även chinese garden var bra