Quote from Guest on 27 August 2007, 22:49Det här är produkter som får mig att må bra. Använder inte allt varje dag dock.
Gillar inte de kemiskt doftande som mataffärerna brukar ha. En härlig doft är järreviktig för duschupplevelsen (jo jag tar den så allvarligt 😉Tvål: Olivtvål från Indiska.
Det här är produkter som får mig att må bra. Använder inte allt varje dag dock.
Gillar inte de kemiskt doftande som mataffärerna brukar ha. En härlig doft är järreviktig för duschupplevelsen (jo jag tar den så allvarligt 😉
Tvål: Olivtvål från Indiska.
Quote from Funbeat user on 27 August 2007, 22:59älskar, älskar, älskar sånt här
återkommer med en lista
älskar, älskar, älskar sånt här
återkommer med en lista
Quote from Christer Heinbäck on 31 August 2007, 13:17Mary Kay helt klart!
Är inte så jättetokig i smink och andra hudprodukter men sen jag provat MK så vill jag inte ha något annat. Helt outstanding! (t+)
Ögonskuggor som sitter kvar och inte hamnar i veck. En remover som är såå dryg och suverän. Mascara s
Mary Kay helt klart!
Är inte så jättetokig i smink och andra hudprodukter men sen jag provat MK så vill jag inte ha något annat. Helt outstanding! (t+)
Ögonskuggor som sitter kvar och inte hamnar i veck. En remover som är såå dryg och suverän. Mascara s
Quote from Funbeat user on 31 August 2007, 22:11använder mest smink från makeup store.
har dock stora problem med mascara sen de ändrade formulan i diors maximeys 🙁
hur kunde de?
använder mest smink från makeup store.
har dock stora problem med mascara sen de ändrade formulan i diors maximeys 🙁
hur kunde de?
Quote from Funbeat user on 1 September 2007, 13:16nån som vet var man kan få tag i cerat med bara naturliga ämnen (-miniraler) i?
nån som vet var man kan få tag i cerat med bara naturliga ämnen (-miniraler) i?
Quote from Funbeat user on 1 September 2007, 14:10Chicka: försvarets hudsalva. De lagar tydligen mad med det i nödfall 😛 brukar använda det till armbågarna.
Olivtvålen är det bästa! Inga konstiga kemikalier och min hud är som sammet 😀
Chicka: försvarets hudsalva. De lagar tydligen mad med det i nödfall 😛 brukar använda det till armbågarna.
Olivtvålen är det bästa! Inga konstiga kemikalier och min hud är som sammet 😀
Quote from Funbeat user on 1 September 2007, 16:04de flesta salongs produkter innehåller inga mineraloljor.
vilket mycket av våran mat gör.
lätta inehöll bland annat bensen förut. så att man kan äta det är ingen garanti för att det är nyttigt.
body shop är helt rent från kemikalier i det flesta fall.
w
de flesta salongs produkter innehåller inga mineraloljor.
vilket mycket av våran mat gör.
lätta inehöll bland annat bensen förut. så att man kan äta det är ingen garanti för att det är nyttigt.
body shop är helt rent från kemikalier i det flesta fall.
w
Quote from Funbeat user on 1 September 2007, 16:10försvarets hudsalva finns väl att köpa på apoteket
(tänkte dom måste ju ha inehållsförteckning)
känns lite enklare än att beställa från internet
för mina läppar är torra nu 🙁 och jag blir galen på dom
försvarets hudsalva finns väl att köpa på apoteket
(tänkte dom måste ju ha inehållsförteckning)
känns lite enklare än att beställa från internet
för mina läppar är torra nu 🙁 och jag blir galen på dom
Quote from Funbeat user on 1 September 2007, 16:15de flesta av apotekets hudvårdsprodukter inehåller mineraloljor, ävende som är till för barn
www.accessora.se/
där kan du hitta naturliga produkter
de flesta av apotekets hudvårdsprodukter inehåller mineraloljor, ävende som är till för barn
http://www.accessora.se/
där kan du hitta naturliga produkter
Quote from Jan Lundquist on 1 September 2007, 21:04Tvål: Olika lukta gott som är milda för händerna.
Shampoo + Balsam: Redken Extreme
Ansiktsrengöring: MD Formulatoins
Hudkräm: MD Formulations på dagen och natten och/eller Biotherm på natten
Ögonkräm: Biotherm
Fotkräm: Ingen speciell
Kroppsscrub: MD
Tvål: Olika lukta gott som är milda för händerna.
Shampoo + Balsam: Redken Extreme
Ansiktsrengöring: MD Formulatoins
Hudkräm: MD Formulations på dagen och natten och/eller Biotherm på natten
Ögonkräm: Biotherm
Fotkräm: Ingen speciell
Kroppsscrub: MD