Quote from Guest on 12 November 2011, 23:56-
-
Quote from Funbeat user on 13 November 2011, 00:06Hur upplever du din simteknik? Det låter som om att du kan tjäna mycket på att träna simteknik o jobba med att få ett bra och avslappnat vattenläge. Det som ofta händer när man tar i och kämpar extra mycket är att man spänner upp kroppen o förlorar flytkr
Hur upplever du din simteknik? Det låter som om att du kan tjäna mycket på att träna simteknik o jobba med att få ett bra och avslappnat vattenläge. Det som ofta händer när man tar i och kämpar extra mycket är att man spänner upp kroppen o förlorar flytkr
Quote from Funbeat user on 13 November 2011, 00:13Teknik!
Problemet är ju bara det att teknik inte är lätt att träna ensam.
Teknik!
Problemet är ju bara det att teknik inte är lätt att träna ensam.
Quote from j sollerman on 13 November 2011, 08:32Du skriver i en annan tråd att du tycker de är kallt i bassängen. Du spänner dig säkert och på så vis klarar du inte av att simma.
Du skriver i en annan tråd att du tycker de är kallt i bassängen. Du spänner dig säkert och på så vis klarar du inte av att simma.
Quote from Funbeat user on 13 November 2011, 10:37Hur snabbt simmar du?
Hur snabbt simmar du?
Quote from Funbeat user on 13 November 2011, 13:03-
-
Quote from Funbeat user on 13 November 2011, 21:11Jag känner igen mig i din frustration, men det hänger nog inte så mycket på löpkondition. Det tog mig över 1,5 år innan det "släppte" och då var det andningen det i princip allt hängde på.
Jag skulle vilja tipsa dig om att börja tänka på nåt annat och in
Jag känner igen mig i din frustration, men det hänger nog inte så mycket på löpkondition. Det tog mig över 1,5 år innan det "släppte" och då var det andningen det i princip allt hängde på.
Jag skulle vilja tipsa dig om att börja tänka på nåt annat och in
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 06:10Du andas inte för ofta då? Ibland kan det kännas som andnöd fast i själva verket så får man för mycket luft. Ibland kan jag få ett bättre in-ut-förhållande på syret om jag andas på tre jämfört med att andas på två.
Du andas inte för ofta då? Ibland kan det kännas som andnöd fast i själva verket så får man för mycket luft. Ibland kan jag få ett bättre in-ut-förhållande på syret om jag andas på tre jämfört med att andas på två.