Quote from Guest on 25 May 2015, 07:30Jag har en träningskompis som antagligen har kopplat ihop sitt Movescount-konto med Funbeat alldeles nyligen.
Istället för att se passen per dag för alla mina träningskompisar, så ser jag bara de pass som denna kompis importerat från Movescount - för mån
Jag har en träningskompis som antagligen har kopplat ihop sitt Movescount-konto med Funbeat alldeles nyligen.
Istället för att se passen per dag för alla mina träningskompisar, så ser jag bara de pass som denna kompis importerat från Movescount - för mån
Quote from Funbeat user on 25 May 2015, 07:40kan du klicka på en av dina träningskompis och kolla i deras kalendar om de har något?
kan du klicka på en av dina träningskompis och kolla i deras kalendar om de har något?
Quote from Funbeat user on 25 May 2015, 09:17Klart de har något - jag har hela tiden haft fullt i mitt nyhetsflöde, mina träningskompisar är aktiva och normalt sett får jag kanske en 5-10 olika notiser per dag om allas träning. Och precis innan Andreas importerade alla sina pass såg jag deras tränin
Klart de har något - jag har hela tiden haft fullt i mitt nyhetsflöde, mina träningskompisar är aktiva och normalt sett får jag kanske en 5-10 olika notiser per dag om allas träning. Och precis innan Andreas importerade alla sina pass såg jag deras tränin
Quote from Camilla Höög on 25 May 2015, 09:44Min gissning är att datumet för när passet lades in i databasen är det avgörande datumet för när det visas i nyhetsflödet, dvs. Funbeat hämtar ut de x senast registrerade passen från dina träningskompisar. När passet utfördes i verkligheten kvittar.
Bugg
Min gissning är att datumet för när passet lades in i databasen är det avgörande datumet för när det visas i nyhetsflödet, dvs. Funbeat hämtar ut de x senast registrerade passen från dina träningskompisar. När passet utfördes i verkligheten kvittar.
Bugg
Quote from Funbeat user on 25 May 2015, 12:13Håller med - tänkte att om jag lägger upp det här så kanske Olle & Co ser det och kan åtgärda det, samtidigt som fler blir varse om denna "featuren" så länge det inte är rättat 🙂
Håller med - tänkte att om jag lägger upp det här så kanske Olle & Co ser det och kan åtgärda det, samtidigt som fler blir varse om denna "featuren" så länge det inte är rättat 🙂
Quote from Funbeat user on 25 May 2015, 12:56när jag göra import (gjorde en imorse) så hamna de under rätt dagar.
även om högst upp under den dag så är det alltid rätt dag.
så min söndags swimrun ladda jag upp imorse hamnade under söndag.
när jag göra import (gjorde en imorse) så hamna de under rätt dagar.
även om högst upp under den dag så är det alltid rätt dag.
så min söndags swimrun ladda jag upp imorse hamnade under söndag.
Quote from Camilla Höög on 26 May 2015, 09:52Jo, de hamnar under rätt dag, men i nyhetsflödet så trycker importerade pass bort övriga pass som har lagts till vid en tidigare tidpunkt även om de har gjorts senare i kalendertid.
Jo, de hamnar under rätt dag, men i nyhetsflödet så trycker importerade pass bort övriga pass som har lagts till vid en tidigare tidpunkt även om de har gjorts senare i kalendertid.
Quote from Funbeat user on 27 May 2015, 19:32Vi är medvetna om att urvalet inte alltid blir perfekt. Nästa gång det blir dags att justera feeden har vi möjlighet att fundera på nytt över urvalsreglerna. Jag vågar dock inte säga precis när det blir av. Tack för att ni uppmärksammade detta!
Vi är medvetna om att urvalet inte alltid blir perfekt. Nästa gång det blir dags att justera feeden har vi möjlighet att fundera på nytt över urvalsreglerna. Jag vågar dock inte säga precis när det blir av. Tack för att ni uppmärksammade detta!