Quote from Guest on 4 March 2013, 12:42För första gången såg jag att min avatar visades bredvid någon annans kommentar till en kompis pass. Har sett det på andra sajter, men inte Funbeat.
Förvirrande hursomhelst när fel ansikte dyker upp på fel ställe. Hade det inte varit just min avatar hade
För första gången såg jag att min avatar visades bredvid någon annans kommentar till en kompis pass. Har sett det på andra sajter, men inte Funbeat.
Förvirrande hursomhelst när fel ansikte dyker upp på fel ställe. Hade det inte varit just min avatar hade
Quote from Funbeat user on 4 March 2013, 12:52Jag har haft samma problem i just appen i iphone.
Jag har haft samma problem i just appen i iphone.
Quote from Funbeat user on 4 March 2013, 13:35Fast jag surfade inte på appen, jag surfade på webbplatsen i iPhonen:s webbläsare.
För övrigt beter sig sajten annorlunda på fler sätt. Diagrammen t.ex. visas "fel" i iPhonen (d.v.s. att veckan som överlappar nyåret 2012-2013 visas i slutet medan på saj
Fast jag surfade inte på appen, jag surfade på webbplatsen i iPhonen:s webbläsare.
För övrigt beter sig sajten annorlunda på fler sätt. Diagrammen t.ex. visas "fel" i iPhonen (d.v.s. att veckan som överlappar nyåret 2012-2013 visas i slutet medan på saj