Quote from Guest on 2 September 2009, 20:13När jag registrerade ett pass idag upptäckte jag att tempo/hastighet räkas fel på ett ställe...
Såhär ser det ut när jag visar träningspasset:
Promenad
Minuter: 26
Sträcka: 3,4 km
Tempo: 07:39 min/km
Hastighet: 7,85 km/hOch såhär ser det ut om jag vä
När jag registrerade ett pass idag upptäckte jag att tempo/hastighet räkas fel på ett ställe...
Såhär ser det ut när jag visar träningspasset:
Promenad
Minuter: 26
Sträcka: 3,4 km
Tempo: 07:39 min/km
Hastighet: 7,85 km/h
Och såhär ser det ut om jag vä
Quote from Funbeat user on 2 September 2009, 20:23Redigerar-alternativet räknar på 3,0km istället för 3,4.
Redigerar-alternativet räknar på 3,0km istället för 3,4.
Quote from Galderma Fritidsförening on 2 September 2009, 20:39Ja matten har jag redan själv gjort, men jag tänkte ifall det är fler som har samma problem? och kanske att Olle läser den här tråden och kan rätta till det?
Ja matten har jag redan själv gjort, men jag tänkte ifall det är fler som har samma problem? och kanske att Olle läser den här tråden och kan rätta till det?
Quote from Johan T on 2 September 2009, 21:59Jag såg också det felet. Så var det inte förut. Inte jätteviktigt, men vi hoppas Olle fixar till det.
Jag såg också det felet. Så var det inte förut. Inte jätteviktigt, men vi hoppas Olle fixar till det.
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 10:44Jag har lagt in resultat från cykeldatorn, samma problem...men bara på sidan där jag registrerat träningen. När jag sparade så blev det rätt på översikten på kalendern.
/stina
Jag har lagt in resultat från cykeldatorn, samma problem...men bara på sidan där jag registrerat träningen. När jag sparade så blev det rätt på översikten på kalendern.
/stina
Quote from Galderma Fritidsförening on 3 September 2009, 12:15För mig visas också de rätta siffrorna i översikten i kalendern, dvs. samma som när man visar träningspasset. Det är bara när man går in för att lägga till/redigera ett pass som det visas fel.
För mig visas också de rätta siffrorna i översikten i kalendern, dvs. samma som när man visar träningspasset. Det är bara när man går in för att lägga till/redigera ett pass som det visas fel.
Quote from Funbeat user on 5 September 2009, 14:46Hej hopp. Kan inte du byta eller lägga till nåt i rubriken om att det är hastighetsberäkningen som avses så blir det lättare att hitta inlägget?
Hej hopp. Kan inte du byta eller lägga till nåt i rubriken om att det är hastighetsberäkningen som avses så blir det lättare att hitta inlägget?
Quote from Galderma Fritidsförening on 5 September 2009, 15:48fixat 🙂
fixat 🙂
Quote from Funbeat user on 5 September 2009, 16:07Så fiiiiiiiiiiint. Tack.
Så fiiiiiiiiiiint. Tack.