Quote from Guest on 9 August 2013, 14:06Pajdiagrammet på 1:a sidan ("Hem") visar felaktiga värden för min träning. T ex redovisas där i skrivande stund att jag under de senaste dagarna tränat löpnin 160 min medan diagrammet under "Mina rappoter" visar att jag under senaste 30-dagarsperioden löp
Pajdiagrammet på 1:a sidan ("Hem") visar felaktiga värden för min träning. T ex redovisas där i skrivande stund att jag under de senaste dagarna tränat löpnin 160 min medan diagrammet under "Mina rappoter" visar att jag under senaste 30-dagarsperioden löp
Quote from Funbeat user on 9 August 2013, 14:16Du blandar ihop äpplen med päron...
Du jämför huvudträningsform (i "Mina rapporter" ) med träningsform (i pajdiagrammet). Dessutom visar pajdiagrammet senaste 60 dagarna, inte 30.
Du blandar ihop äpplen med päron...
Du jämför huvudträningsform (i "Mina rapporter" ) med träningsform (i pajdiagrammet). Dessutom visar pajdiagrammet senaste 60 dagarna, inte 30.
Quote from Funbeat user on 12 August 2013, 20:32Så Huvudträningsform är aggregatet av alla varianter av löpning t ex?
Så Huvudträningsform är aggregatet av alla varianter av löpning t ex?