Quote from Guest on 13 October 2008, 22:25Listan "Min senaste träning" på min översiktssida stämmer inte. Det försvinner träningspass och kommentarerna förväxlas mellan träningspass. På flikarna "Visa lista" och "Visa kalender" finns passen korrekt noterade. Vad beror det på?
Listan "Min senaste träning" på min översiktssida stämmer inte. Det försvinner träningspass och kommentarerna förväxlas mellan träningspass. På flikarna "Visa lista" och "Visa kalender" finns passen korrekt noterade. Vad beror det på?
Quote from Camilla Höög on 13 October 2008, 22:35Jag kollade bara snabbt, men de senaste 8 dagarna stämde. Har du något speciellt pass som inte stämmer som jag kan ha som startpunkt för att förstå vad som blir fel?
Jag kollade bara snabbt, men de senaste 8 dagarna stämde. Har du något speciellt pass som inte stämmer som jag kan ha som startpunkt för att förstå vad som blir fel?
Quote from Funbeat user on 14 October 2008, 19:32Passen 11:e och 12:e okt finns inte med i listan, men de finns under fliken "Visa i lista".
Spinningpasset 13 okt har kommentaren (inledningen av kommentaren) "Instruktör: Emeli...". Den inledningen finns på några andra spinningpass. När musen hålls öve
Passen 11:e och 12:e okt finns inte med i listan, men de finns under fliken "Visa i lista".
Spinningpasset 13 okt har kommentaren (inledningen av kommentaren) "Instruktör: Emeli...". Den inledningen finns på några andra spinningpass. När musen hålls öve
Quote from Camilla Höög on 14 October 2008, 19:42Knepigt, för mig ser det rätt ut.
På din översiktssida och under "Min senaste träning" så ser jag passen från 11:e och 12:e oktober.
Kommentarerna till alla pass under oktober stämmer mellan kalendern och din översiktsida.
Knepigt, för mig ser det rätt ut.
På din översiktssida och under "Min senaste träning" så ser jag passen från 11:e och 12:e oktober.
Kommentarerna till alla pass under oktober stämmer mellan kalendern och din översiktsida.
Quote from Funbeat user on 14 October 2008, 19:55Fortfarande samma fel hos mig, som inloggad.
Skrev ett blogginlägg, loggade ut och hittade tillbaka via senaste blogginlägg till min sida utan att vara inloggad. Då finns passen med, fast ingen kommentarsinleding eller längd på (enbart) spinningpasset 13
Fortfarande samma fel hos mig, som inloggad.
Skrev ett blogginlägg, loggade ut och hittade tillbaka via senaste blogginlägg till min sida utan att vara inloggad. Då finns passen med, fast ingen kommentarsinleding eller längd på (enbart) spinningpasset 13
Quote from Funbeat user on 15 October 2008, 11:23Jag har kollat upp problemet och det har med kommentaren i träningspasset att göra. Felet syns inte i tex Firefox, men dock i t.ex. IE.
Jag ser till att det lagas till nästa uppgradering (inom kort).
Jag har kollat upp problemet och det har med kommentaren i träningspasset att göra. Felet syns inte i tex Firefox, men dock i t.ex. IE.
Jag ser till att det lagas till nästa uppgradering (inom kort).
Quote from Camilla Höög on 15 October 2008, 12:45IE är fel och visar fel. Konstigt? 😉
Jag har slutat tänka på att det fortfarande finns folk som kör såna program när det finns Firefox och Chrome.
IE är fel och visar fel. Konstigt? 😉
Jag har slutat tänka på att det fortfarande finns folk som kör såna program när det finns Firefox och Chrome.
Quote from Funbeat user on 15 October 2008, 12:57Opera FTW (t+)
Opera FTW (t+)
Quote from Funbeat user on 15 October 2008, 13:25ff jepp (t+)
ff jepp (t+)
Quote from Funbeat user on 15 October 2008, 16:58Tack Olle och Anders för feedback och för att ni tog tag i problemet så snabbt!
Tack Olle och Anders för feedback och för att ni tog tag i problemet så snabbt!