Quote from Guest on 27 October 2009, 19:42När jag tittar på en av mina vänners träning så är den markerad som "planerad, ej genomförd träning" trots att datumet har passerat. All träning hon har gjort i Okt 2009 klassas som planerad, ej genomförd. Det måste vara nån intällning av datumet som inte
När jag tittar på en av mina vänners träning så är den markerad som "planerad, ej genomförd träning" trots att datumet har passerat. All träning hon har gjort i Okt 2009 klassas som planerad, ej genomförd. Det måste vara nån intällning av datumet som inte
Quote from Funbeat user on 27 October 2009, 19:52Henne
Hon måste öppna passet efter träning och sedan spara igen.
Henne
Hon måste öppna passet efter träning och sedan spara igen.
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 13:39Behöver inte vara ett fel alls, hon kanske bara inte varit inloggad och reggat sina pass i oktober?
När man plockar upp ett planerat pass så får man bocka i om passet blev genomfört eller ej.
Behöver inte vara ett fel alls, hon kanske bara inte varit inloggad och reggat sina pass i oktober?
När man plockar upp ett planerat pass så får man bocka i om passet blev genomfört eller ej.
Quote from Elias Engqvist on 28 October 2009, 13:44Eller kan det vara så - hemska tanke - att hon inte genomfört träningen?!?!
Eller kan det vara så - hemska tanke - att hon inte genomfört träningen?!?!