Quote from Guest on 3 September 2006, 00:36Hej.
Jag kommer inte på min kalender. Är det bara jag som har problem med det? Jag kan se min träning i lista, men inte i kalendern.
Åsa.
Hej.
Jag kommer inte på min kalender. Är det bara jag som har problem med det? Jag kan se min träning i lista, men inte i kalendern.
Åsa.
Quote from Funbeat user on 3 September 2006, 00:46Märker inga problem, kanske bara var tillfälligt.
Märker inga problem, kanske bara var tillfälligt.
Quote from Magnus Gelang on 3 September 2006, 15:32Ja idag funkar det så det var nog bara nåt tillfälligt. Det var ju mitt i natten när jag testade så datorn var väl trött *s*.
Ja idag funkar det så det var nog bara nåt tillfälligt. Det var ju mitt i natten när jag testade så datorn var väl trött *s*.
Quote from Funbeat user on 3 September 2006, 15:35Hehe 🙂
Man ska inte alltid ha får bråttom att anta att något är trasigt heller. Men det är bra att säga till
Hehe 🙂
Man ska inte alltid ha får bråttom att anta att något är trasigt heller. Men det är bra att säga till
Quote from Magnus Gelang on 3 September 2006, 16:18Ja jag tänkte att det är smartast att kolla om det är fler som har problem innan man ropar på Olle *ler*. Men som sagt inatt kom jag inte in på kalendern och på fliken brevid kalender (minns ej vad den heter), men allt annat verkade funka. Knepigt det där
Ja jag tänkte att det är smartast att kolla om det är fler som har problem innan man ropar på Olle *ler*. Men som sagt inatt kom jag inte in på kalendern och på fliken brevid kalender (minns ej vad den heter), men allt annat verkade funka. Knepigt det där
Quote from Funbeat user on 4 September 2006, 09:29Kalendersidan är tyvärr lite långsam ibland. Ska försöka hinna få tid att ordna det.
Kalendersidan är tyvärr lite långsam ibland. Ska försöka hinna få tid att ordna det.