Quote from Guest on 19 February 2011, 13:58Jag har skaffat en Forerunner 305 och körde igår ett roddmaskinpass inomhus med GPS avstängd och bara pulsbandet igång. När jag lägger upp passet direkt ifrån klockan till Funbeat för jag en felaktig tidslinje som inte är linjär.
Kan detta bero på att GP
Jag har skaffat en Forerunner 305 och körde igår ett roddmaskinpass inomhus med GPS avstängd och bara pulsbandet igång. När jag lägger upp passet direkt ifrån klockan till Funbeat för jag en felaktig tidslinje som inte är linjär.
Kan detta bero på att GP
Quote from Funbeat user on 19 February 2011, 14:08Jag har samma erfarenhet.
Jag har samma erfarenhet.
Quote from Funbeat user on 19 February 2011, 15:03Ja med GPS:en avstängd eller om man är inomhus så får man ställa in 1sek registrering annars blir det inte bra.
Ja med GPS:en avstängd eller om man är inomhus så får man ställa in 1sek registrering annars blir det inte bra.
Quote from Funbeat user on 19 February 2011, 15:04Vilket inte går att göra på 310:an som jag har :-).
Vilket inte går att göra på 310:an som jag har :-).
Quote from Funbeat user on 19 February 2011, 19:35OK vad snabba ni var att svara med bra svar. Ja jag vill verkligen använda pulsarmbandet inomhus också. Då ska jag köra en sekund nästa gång så funkar det säkert 🙂
OK vad snabba ni var att svara med bra svar. Ja jag vill verkligen använda pulsarmbandet inomhus också. Då ska jag köra en sekund nästa gång så funkar det säkert 🙂
Quote from Funbeat user on 28 February 2011, 22:06Menar ni att kurvan skulle bli rätt om jag ändrar intervallet för hur ofta pulsen reggas?
Menar ni att kurvan skulle bli rätt om jag ändrar intervallet för hur ofta pulsen reggas?
Quote from Funbeat user on 28 February 2011, 22:16305:an har någon inställning för att välja mellan någon "smart" registrering och att registera varje sekund. Jag tror att det blir rätt på fb om man har den senare.
305:an har någon inställning för att välja mellan någon "smart" registrering och att registera varje sekund. Jag tror att det blir rätt på fb om man har den senare.
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 07:36Jag brukar dubbelgardera med att sätta den på "inomhus" och på "registrering varje sekund".
Jag brukar dubbelgardera med att sätta den på "inomhus" och på "registrering varje sekund".
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 07:36Jag brukar dubbelgardera med att sätta den på "inomhus" och på "registrering varje sekund".
Jag brukar dubbelgardera med att sätta den på "inomhus" och på "registrering varje sekund".
Quote from Elias Engqvist on 1 March 2011, 08:53Se där - en dubbelgardering även i inläggen 🙂
Se där - en dubbelgardering även i inläggen 🙂