Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatFelaktig tid
You need to log in to create posts and topics.

DEt blir problem när jag ska lägg in till exempel ett joggingpass och ska skriva låt säga 18 minuter och 34 sekunder. När jag tryckt på spara så verkar Funbeat automatiskt avrunda så att det står att jag sprungit på 18 minuter istället för 18:34. Är det j

Om du råkar skriva punkt (eller nåt annat tecken oxå kanske?) och inte kolon sparas det tydligen på det viset.

Funkar det om du går in och ändrar till ett kolon och skriver minuterna efter?

Okej, tack för din hjälp, ska testa och se om det hjälper att vara mer noggrann med att det ska vara kolon.

Jag skrev visst minuter men menade sekunder men det spelar mindre roll i det här fallet. Jag testade regga pass med punkt och då trunkerades det efter punkten.

I vissa vyer på funbeat visas bara hela minuter även om tiden är reggad med sekunder också - det är inte det du råkat ut för då?
Står det 18 minuter även när du klickar dig in på passet?

- AT - har rätt. Om du reggar, och exempelvis har kopplat till Facebook, så står det bara minuter; samma på Funbeat (om du inte går in på ditt eget pass).

Sekunderna försvinner från passet. Ta detta: om du springer 5k för att trumfa på 13min, eller sprin

Fast hittar man i TS dagbok så verkar det inte vara det som är problemet. Passet på 18 min är 18:00 och saknar de där sekunderna.