Quote from Guest on 21 June 2011, 22:50När jag sprang min backträning idag (se min träningsdagbok) blev den uppladdade filen jättekonstig. Total tid blev över 8000 timmar. När jag tittar på de enskilda varven stämmer de alla och även total sträcka och tid är korrekt. Det som är fel är puls och
När jag sprang min backträning idag (se min träningsdagbok) blev den uppladdade filen jättekonstig. Total tid blev över 8000 timmar. När jag tittar på de enskilda varven stämmer de alla och även total sträcka och tid är korrekt. Det som är fel är puls och
Quote from Funbeat user on 21 June 2011, 23:00Nu lyckades jag helt plötsligt ladda upp den i GC utan felaktiga data. Inte gjort något annat än att försöka och ta bort allt från datorn gång på gång. Fortfarande är det dock fel på kartan och pulsen här på FB.
Nu lyckades jag helt plötsligt ladda upp den i GC utan felaktiga data. Inte gjort något annat än att försöka och ta bort allt från datorn gång på gång. Fortfarande är det dock fel på kartan och pulsen här på FB.
Quote from Funbeat user on 21 June 2011, 23:06Nu fortsätter jag att enkelposta i denna tråd och berättar att det nu gick att ladda upp även på FB. Konstigt. Den gamla filen ligger fortfarande kvar med beskrivningen att det är konstiga GPS-punkter. Passen är dessutom olika långa trots att det är samma
Nu fortsätter jag att enkelposta i denna tråd och berättar att det nu gick att ladda upp även på FB. Konstigt. Den gamla filen ligger fortfarande kvar med beskrivningen att det är konstiga GPS-punkter. Passen är dessutom olika långa trots att det är samma
Quote from Funbeat user on 22 June 2011, 00:03Låter ju som ett datum/tidsstämpelfel i antingen klocka eller din dator eller nån server vid ena tillfället men som justerats senare?
Låter ju som ett datum/tidsstämpelfel i antingen klocka eller din dator eller nån server vid ena tillfället men som justerats senare?
Quote from Funbeat user on 22 June 2011, 08:00Just den här typen av intermittenta fel är väldigt svåra att avgöra vad de beror på. -AT-:s teori är så god som någon.
Just den här typen av intermittenta fel är väldigt svåra att avgöra vad de beror på. -AT-:s teori är så god som någon.