Quote from Guest on 14 December 2009, 11:05* Gå till valfri gruppöversikt
* Finn en tråd med 0 olästa inlägg och (antal svar + 1 för originalinlägget) jämnt delbart med 50 (t.ex. 149 svar)
* Klicka på "0" för att komma till den sista sidanFörväntat resultat: Komma t.ex. till sida 3 som innehålle
* Gå till valfri gruppöversikt
* Finn en tråd med 0 olästa inlägg och (antal svar + 1 för originalinlägget) jämnt delbart med 50 (t.ex. 149 svar)
* Klicka på "0" för att komma till den sista sidan
Förväntat resultat: Komma t.ex. till sida 3 som innehålle
Quote from Funbeat user on 14 December 2009, 11:15> Jag hittade ingen tråd med olästa inlägg som i övrigt matchar ovan beskrivning, varför jag inte har testat detta. Eventuellt finns felet även här.
Ska vi skapa en sån diskussion? Det blir lite knappande förstås. En sån diskussion har dessutom sköra ege
> Jag hittade ingen tråd med olästa inlägg som i övrigt matchar ovan beskrivning, varför jag inte har testat detta. Eventuellt finns felet även här.
Ska vi skapa en sån diskussion? Det blir lite knappande förstås. En sån diskussion har dessutom sköra ege
Quote from Funbeat user on 14 December 2009, 11:41Vid närmare eftertanke tror jag inte att det gäller med olästa inlägg. Även om man har fler än 50 sådana så hamnar man på det första olästa. Möjligtvis kan det finnas ett fall vid 48 eller 49 lästa och i övrigt olästa svar. Det borde dock synas i den kod
Vid närmare eftertanke tror jag inte att det gäller med olästa inlägg. Även om man har fler än 50 sådana så hamnar man på det första olästa. Möjligtvis kan det finnas ett fall vid 48 eller 49 lästa och i övrigt olästa svar. Det borde dock synas i den kod
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 22:28Är det fler än jag som har problem med att registrera träningspass. Jag får upp "Webbsidan kan inte visas" och då kan jag diagnostisera nätverksproblem. Jag har inte samma problem på andra webbsidor. och alltid problem när jag reggar träning. Koppla utrus
Är det fler än jag som har problem med att registrera träningspass. Jag får upp "Webbsidan kan inte visas" och då kan jag diagnostisera nätverksproblem. Jag har inte samma problem på andra webbsidor. och alltid problem när jag reggar träning. Koppla utrus
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 22:43Verkar funka här iaf, om du får meddelandet direkt när du klickar på knappen "registrera träning"?
Verkar funka här iaf, om du får meddelandet direkt när du klickar på knappen "registrera träning"?
Quote from Funbeat user on 24 January 2010, 20:34Efter att bytt ut modemet funkar det igen.
Efter att bytt ut modemet funkar det igen.