Quote from Guest on 15 July 2009, 13:191300 m öppet vatten. Ingår i Open Water Trophy.
www.filipstadsk.com
1300 m öppet vatten. Ingår i Open Water Trophy.
Quote from Funbeat user on 15 July 2009, 13:29Är det bara jag som ska köra det här? Vinst alltså. Gött!
Är det bara jag som ska köra det här? Vinst alltså. Gött!
Quote from Funbeat user on 15 July 2009, 13:31Då får man gratulera till segern 😉
Då får man gratulera till segern 😉
Quote from Funbeat user on 19 July 2009, 11:54en kompis från Göteborg fundera på simma. för mig det handla om en 5 timmer bil resan upp, simma och köra hem igen samma dag.
om jag åker det bli en lördag beslut.
en kompis från Göteborg fundera på simma. för mig det handla om en 5 timmer bil resan upp, simma och köra hem igen samma dag.
om jag åker det bli en lördag beslut.
Quote from Funbeat user on 25 July 2009, 22:29Haha, kom in som 15e totalt (dam och herr, 9a i herrklassen) men jag kom tvåa i DM. Skitkul! Säger väl kanske mer om motståndet i Värmland men kul var det!
Haha, kom in som 15e totalt (dam och herr, 9a i herrklassen) men jag kom tvåa i DM. Skitkul! Säger väl kanske mer om motståndet i Värmland men kul var det!
Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 18:49Grattis Niklas. Har varit i Filipstad ett par dagar. Det var en del vatten i omlopp och jag hörde att det varit väldigt strömt.
Grattis Niklas. Har varit i Filipstad ett par dagar. Det var en del vatten i omlopp och jag hörde att det varit väldigt strömt.
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 07:51bra simmat!
min sommar tränings partner kom 8 på herr sidan.....
bra simmat!
min sommar tränings partner kom 8 på herr sidan.....