Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det vore kul om passet man skriver in är i fetstil så att det inte flyter i i själva kommentaren. Framför allt om man kört mer än ett pass under dagen. Är det nog som förstår vad jag menar???

Tror jag förstår, men det du åsyftar finns ju redan då själva passet har ett ett större typsnitt än kommentaren som hör till passet... syns tydligt redan nu tycker jag!

Hos mej är själva passet blått - övrig text svart.

Samma här, blått och lite större. Dessutom markerar jag alltid intensitet för varje pass så jag har en kul färklick vid varje pass.

Om man kopplar en karta till passet så skulle jag vilja se länken till att visa kartan bättre just nu måste man föra cursorn över länken för att se att den är klickbar...

Blått blir det väl enbart i sin egen kalender. Iaf är det så hos mig. Hos alla andra är texten svart. Däremot undrar jag hur man får olika färger? Fast jag tycker ändå det vore enklare om själva passet var i fet stil. För den personen jag brukar läsa (om

Tack, Anne Mari, för tipset om intensiteten! Märkte inte ens att man kan anteckna det. Nu har även jag små, kula färgklickar i min kalender (t+)

Vassego!

Det är ju faktiskt ett bra träningsverktyg oxå. Man har koll på att man inte kör slut på sig dag efter dag eller fistränar jämt och ständigt. Och "hur såg intensitetsnivåerna ut den där perioden när allt gick så himla bar"?!?!

Variation är ju d