Quote from Guest on 15 January 2009, 09:40Här följer några tips som jag har genomfört för att öka komfort och tillgänglighet.
1. Jag började med en begagnad cykel. Jag gav 300:-
2. Ställ in rätt höjd på sadeln
3. Ställ in lågt motstånd och håll koll på och reglera pulsenKomfort 🙂
4. Använ
Här följer några tips som jag har genomfört för att öka komfort och tillgänglighet.
1. Jag började med en begagnad cykel. Jag gav 300:-
2. Ställ in rätt höjd på sadeln
3. Ställ in lågt motstånd och håll koll på och reglera pulsen
Komfort 🙂
4. Använ
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 09:50Använd den som torkställ när du tröttnat
Använd den som torkställ när du tröttnat
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 10:15gårdagens tidning under cykeln som svettuppsugare om det börjar droppa
gårdagens tidning under cykeln som svettuppsugare om det börjar droppa
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 11:55Tack Leif, ett tips som är användbart då man kan passa på och läsa lite samtidigt.
Fp. David P ¤, verkar dock ha lite problem i mans-rollen 🙂Problemet med oss "vanliga" feta motionärer är just att hitta praktiska tips att motivera och komma igång.
Fö
Tack Leif, ett tips som är användbart då man kan passa på och läsa lite samtidigt.
Fp. David P ¤, verkar dock ha lite problem i mans-rollen 🙂
Problemet med oss "vanliga" feta motionärer är just att hitta praktiska tips att motivera och komma igång.
Fö
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 11:58Ha ett mål, utan det är det lätt att tröttna. Gärna ett mål som är utmanande men ändå möjligt.
Ha ett mål, utan det är det lätt att tröttna. Gärna ett mål som är utmanande men ändå möjligt.
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 17:16Mål?
Tävla mot en kompis. Försten till köket vinner!
Mål?
Tävla mot en kompis. Försten till köket vinner!
Quote from Elias Engqvist on 15 January 2009, 18:38Försten till TV-soffan får chips-påsen!
Försten till TV-soffan får chips-påsen!
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 19:17Men det kan bli nog så jobbigt om man transporterar sig medels spinningcykel.
Men det kan bli nog så jobbigt om man transporterar sig medels spinningcykel.
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 19:42Detdär med flaskhållare var ingen dum idé Janne ... jag brukar alltid ha problem med att kunna ha vattenflaskan inom räckhåll då jag trampar på motionscykeln.
Annars har jag tyvärr inga desto fler motivationshöjande tips att ge. Jag brukar också trampa f
Detdär med flaskhållare var ingen dum idé Janne ... jag brukar alltid ha problem med att kunna ha vattenflaskan inom räckhåll då jag trampar på motionscykeln.
Annars har jag tyvärr inga desto fler motivationshöjande tips att ge. Jag brukar också trampa f
Quote from Funbeat user on 17 January 2009, 09:07När jag kör trainer brukar jag se nån bra film på dvd som jag redan sett och vet handlingen i. Då blir det inte så koncentrationsstjälande. Utan ljud, men med text. Sedan pluggar jag in I-poden i öronen och lyssnar på musik som hjälper till att hålla en b
När jag kör trainer brukar jag se nån bra film på dvd som jag redan sett och vet handlingen i. Då blir det inte så koncentrationsstjälande. Utan ljud, men med text. Sedan pluggar jag in I-poden i öronen och lyssnar på musik som hjälper till att hålla en b