Quote from Guest on 16 June 2011, 10:12Jag har en Forerunner 205:a och jag orkar inte släpa med mig datorn när jag ska iväg på semester. Däremot behöver vill jag kunna ladda klockan. Fick man möjligtvis med en laddare som man kan stoppa i kontaktuttaget när man köpte klockan?
Jag har en Forerunner 205:a och jag orkar inte släpa med mig datorn när jag ska iväg på semester. Däremot behöver vill jag kunna ladda klockan. Fick man möjligtvis med en laddare som man kan stoppa i kontaktuttaget när man köpte klockan?
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 10:22På 305:an i alla fall, med största sannolikhet även för 205:an.
På 305:an i alla fall, med största sannolikhet även för 205:an.
Quote from Susan Hartley on 16 June 2011, 10:45Tusen tack Magnus! Då ska den nog finnas här hemma bara jag letar. 🙂
Tusen tack Magnus! Då ska den nog finnas här hemma bara jag letar. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 12:00Ja, men är den inte köpt i Sverige passar den kanske inte. Jag kör med min iphoneladdare.
Ja, men är den inte köpt i Sverige passar den kanske inte. Jag kör med min iphoneladdare.
Quote from Camilla Höög on 16 June 2011, 12:25Valfri USB-laddare funkar. Det är bra att ha några stycken liggande på olika ställen.
Valfri USB-laddare funkar. Det är bra att ha några stycken liggande på olika ställen.
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 12:42http://nätbutiken.se/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=29&category_id=21&option=com_virtuemart&Itemid=178
Var den billigaste jag hittade.
Var den billigaste jag hittade.
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 13:34För att förtydliga det Anders skrev lite. Alla laddare som har en USB-anslutning lämnar 5 volt och kan användas till alla manicker som använder USB-anslutning för laddning. Däremot kan de lämna lite olika ström vilket kan göra att det olika lång tid att l
För att förtydliga det Anders skrev lite. Alla laddare som har en USB-anslutning lämnar 5 volt och kan användas till alla manicker som använder USB-anslutning för laddning. Däremot kan de lämna lite olika ström vilket kan göra att det olika lång tid att l
Quote from Susan Hartley on 16 June 2011, 15:59Tusen tack för infon! Den är köpt i Sverige och hittar jag inte rätt laddare så hittar jag säkert någon som kan fungera! 🙂
Tusen tack för infon! Den är köpt i Sverige och hittar jag inte rätt laddare så hittar jag säkert någon som kan fungera! 🙂