Quote from Guest on 19 April 2008, 12:21Söndagen den 20:e april!
Ladies (läs kaffekärringar) only.
Turen går från Hbg (Norrtäljegatan, vändzonen, 11.30) via Allerum, Mjöhult (raka spåret norrut), viker av Gunnestorpsvägen, fortsätter rakt mot Farhult(svägen)
för att slutligen hamna på Albertgå
Söndagen den 20:e april!
Ladies (läs kaffekärringar) only.
Turen går från Hbg (Norrtäljegatan, vändzonen, 11.30) via Allerum, Mjöhult (raka spåret norrut), viker av Gunnestorpsvägen, fortsätter rakt mot Farhult(svägen)
för att slutligen hamna på Albertgå
Quote from Funbeat user on 19 April 2008, 12:31Synd att det är så långt dit! Låter trevligt!
Synd att det är så långt dit! Låter trevligt!
Quote from Funbeat user on 19 April 2008, 15:28Sorry Maria
kan inte på fm , då springer jag i skogen
Kan vi inte cykla en eftermiddag oxå.
Kaffet smakar gott med.
Sorry Maria
kan inte på fm , då springer jag i skogen
Kan vi inte cykla en eftermiddag oxå.
Kaffet smakar gott med.
Quote from Funbeat user on 19 April 2008, 16:30Kollade din profil, Maria, ja det var nog lite väl långt att fara. Du får ta tag i lite värmlänningar så du också kommer på kafferep 😉
Vi får väl senarelägga fikarundan en annan söndag - vill gärna ha dig med, Lotta!
När kan du vara hos mig på en söndag
Kollade din profil, Maria, ja det var nog lite väl långt att fara. Du får ta tag i lite värmlänningar så du också kommer på kafferep 😉
Vi får väl senarelägga fikarundan en annan söndag - vill gärna ha dig med, Lotta!
När kan du vara hos mig på en söndag
Quote from Funbeat user on 23 April 2008, 06:16Hur gick det Maria? Fick du ihop några "kaffekärringar"?
Jag deltar gärna i liknande upptåg någon gång framöver. Från maj finns jag på plats i Skåne och sedan ska jag hårdträna så jag vågar ge mig på att cykla med andra.... 🙂
Hur gick det Maria? Fick du ihop några "kaffekärringar"?
Jag deltar gärna i liknande upptåg någon gång framöver. Från maj finns jag på plats i Skåne och sedan ska jag hårdträna så jag vågar ge mig på att cykla med andra.... 🙂
Quote from Funbeat user on 23 April 2008, 09:37Jo, det var jättetrevligt - underbart väder, gott kaffe, glass & kakor, 4 kaffegummor och 1 mandelgubb......mandelkubb.
Jag hör av mig!
Nästa runda är redan bokad, nu på söndag, och nu är vi 6 kärringar (än så länge).
Det tar sig! (t+)
Jo, det var jättetrevligt - underbart väder, gott kaffe, glass & kakor, 4 kaffegummor och 1 mandelgubb......mandelkubb.
Jag hör av mig!
Nästa runda är redan bokad, nu på söndag, och nu är vi 6 kärringar (än så länge).
Det tar sig! (t+)
Quote from Funbeat user on 23 April 2008, 09:40sa kärringen när det brann i
sa kärringen när det brann i