Quote from Guest on 26 September 2011, 21:13När jag väljer att importera direkt från garmin tar det en förbaskad tid främst beroende på två saker.
1) Jag har en av Sveriges sämsta internetuppkopplingar, men sånt är livet på landet.
2) FB importerar varje gång en massa gamla pass.Den första punkt
När jag väljer att importera direkt från garmin tar det en förbaskad tid främst beroende på två saker.
1) Jag har en av Sveriges sämsta internetuppkopplingar, men sånt är livet på landet.
2) FB importerar varje gång en massa gamla pass.
Den första punkt
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 21:23Min importerar bara nytillkomna pass - övriga är ju märkta att de inte ska importeras!?!
Min importerar bara nytillkomna pass - övriga är ju märkta att de inte ska importeras!?!
Quote from Camilla Höög on 26 September 2011, 21:31Alla passes läses in, men endast nya importeras.
Testa att radera de gamla passen i foldern där ANT-agenten lagrar dem. Det behöver man göra då och då för att få upp farten på synkningen. När den är så gott som tom så tar synken några få sekunder. När den
Alla passes läses in, men endast nya importeras.
Testa att radera de gamla passen i foldern där ANT-agenten lagrar dem. Det behöver man göra då och då för att få upp farten på synkningen. När den är så gott som tom så tar synken några få sekunder. När den
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 07:42Bäst att rensa då och då, mycket snabbare import.
Bäst att rensa då och då, mycket snabbare import.
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 08:42Tack för tipset. I kväll ska jag jaga tag mappen och sopa rent!
Tack för tipset. I kväll ska jag jaga tag mappen och sopa rent!
Quote from Camilla Höög on 27 September 2011, 11:08Här är patherna till filerna:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1091660#p1096857
Här är patherna till filerna:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1091660#p1096857
Quote from Funbeat user on 28 September 2011, 08:17Grymt tacksam för tipset! Gårdagskvällens import var 5 Kbyte stor och gick supersnabbt.
Grymt tacksam för tipset! Gårdagskvällens import var 5 Kbyte stor och gick supersnabbt.