Quote from Guest on 13 May 2010, 11:30En funktion som verkar självklar men som jag inte kan hitta: Går det inte att sortera ett urval i träningen efter runda? Om jag t.ex. har varit ute och sprungit rundan "Flatensjön runt" och vill kolla hur min tid står sig mot tidigare rundor, så verkar de
En funktion som verkar självklar men som jag inte kan hitta: Går det inte att sortera ett urval i träningen efter runda? Om jag t.ex. har varit ute och sprungit rundan "Flatensjön runt" och vill kolla hur min tid står sig mot tidigare rundor, så verkar de
Quote from Johan T on 13 May 2010, 11:40Det man kan göra idag är att filtrera på rundans längd. Vet man att den alltid är registrerad som t ex 8,29 km kan man filtrera på just 8,29 km (och hoppas att inga andra pass var precis 8,29).
Det går att göra i listvyn så att alla år kommer med.
Det man kan göra idag är att filtrera på rundans längd. Vet man att den alltid är registrerad som t ex 8,29 km kan man filtrera på just 8,29 km (och hoppas att inga andra pass var precis 8,29).
Det går att göra i listvyn så att alla år kommer med.
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 11:42Eller så filtrerar man på "alla beskrivningar som innehåller" och så rundans namn.
Eller så filtrerar man på "alla beskrivningar som innehåller" och så rundans namn.
Quote from Johan T on 13 May 2010, 11:48Jessie, det funkar nog bara om man har skrivit rundans namn i kommentaren till passet.
Jessie, det funkar nog bara om man har skrivit rundans namn i kommentaren till passet.
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 11:49Jag gjorde just detta igår och filtrerade på rundans längd (6.9 km - 6.9 km). Funkade bra....
Jag gjorde just detta igår och filtrerade på rundans längd (6.9 km - 6.9 km). Funkade bra....
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 14:40Japp, distansfiltreringen var ju en betydligt effektivare lösning! Tack för tipset.
Skulle fortfarande gärna se en dedikerad lista med rundorna, men det här funkar ju absolut så länge.
Japp, distansfiltreringen var ju en betydligt effektivare lösning! Tack för tipset.
Skulle fortfarande gärna se en dedikerad lista med rundorna, men det här funkar ju absolut så länge.
Quote from Panama B on 13 May 2010, 15:44hm bygger lite på att man återanvänder sina rundor.... med en pulsklocka blir det lätt att man lägger upp en ny runda.....
tanstaafl
hm bygger lite på att man återanvänder sina rundor.... med en pulsklocka blir det lätt att man lägger upp en ny runda.....
tanstaafl