Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatFiltrera efter runda?
You need to log in to create posts and topics.

En funktion som verkar självklar men som jag inte kan hitta: Går det inte att sortera ett urval i träningen efter runda? Om jag t.ex. har varit ute och sprungit rundan "Flatensjön runt" och vill kolla hur min tid står sig mot tidigare rundor, så verkar de

Det man kan göra idag är att filtrera på rundans längd. Vet man att den alltid är registrerad som t ex 8,29 km kan man filtrera på just 8,29 km (och hoppas att inga andra pass var precis 8,29).
Det går att göra i listvyn så att alla år kommer med.

Eller så filtrerar man på "alla beskrivningar som innehåller" och så rundans namn.

Jessie, det funkar nog bara om man har skrivit rundans namn i kommentaren till passet.

Jag gjorde just detta igår och filtrerade på rundans längd (6.9 km - 6.9 km). Funkade bra....

Japp, distansfiltreringen var ju en betydligt effektivare lösning! Tack för tipset.
Skulle fortfarande gärna se en dedikerad lista med rundorna, men det här funkar ju absolut så länge.

hm bygger lite på att man återanvänder sina rundor.... med en pulsklocka blir det lätt att man lägger upp en ny runda.....

tanstaafl