Quote from Guest on 23 June 2010, 16:18Nån som har koll på hur man på bästa sätt i efterhand får fram mellantider - (för varje mil) - ur en fil från Garmin 705 där tyvärr autolap inte varit ikryssat under själva loppet (Vätternrundan)?!
Nån som har koll på hur man på bästa sätt i efterhand får fram mellantider - (för varje mil) - ur en fil från Garmin 705 där tyvärr autolap inte varit ikryssat under själva loppet (Vätternrundan)?!
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 16:28I sporttracks kan du välja mellantider.
I sporttracks kan du välja mellantider.
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 16:32Jag får ge mig på SportTracks igen men vid första försöket blev det inte ordning på nånting!
Jag får ge mig på SportTracks igen men vid första försöket blev det inte ordning på nånting!
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 16:35Hopplöst där kartan ska va (tror jag) syns bara en röd fyrkant...
Hopplöst där kartan ska va (tror jag) syns bara en röd fyrkant...
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 16:39Eyjafjallajökull?
Eyjafjallajökull?
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 16:59nä men klåpare vid tangentbordet som nu i alla fall fått in kartorna
nä men klåpare vid tangentbordet som nu i alla fall fått in kartorna
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 17:04Om du går in under etapper så kan du ändra till 10km. Lite svårt att förklara var men om du letar lite hittar du förhoppningsvis.
Om du går in under etapper så kan du ändra till 10km. Lite svårt att förklara var men om du letar lite hittar du förhoppningsvis.
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 17:09tackar nu är jag på rätt väg dök upp en massa pluppar längs banan med km och km tid minska ner till lagomt antal genom att ange etapp 10 km så nu kanske det löser sig
tackar nu är jag på rätt väg dök upp en massa pluppar längs banan med km och km tid minska ner till lagomt antal genom att ange etapp 10 km så nu kanske det löser sig
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 17:28lite skumt fortfarande: får upp t.ex. 1.22 min/km på markeringen för 20 km men när en totaltid ges på samma markering blir det 28,44 på 19.960 meter och inte 20.000 meter?
mitt fel igen nu dök allt upp i tabellform i stället för att jag klickade på varj
lite skumt fortfarande: får upp t.ex. 1.22 min/km på markeringen för 20 km men när en totaltid ges på samma markering blir det 28,44 på 19.960 meter och inte 20.000 meter?
mitt fel igen nu dök allt upp i tabellform i stället för att jag klickade på varj