Quote from Guest on 18 February 2008, 13:16Finnmarksturen 2008-08-09, MTB
CSK ludvika, Ludvika, län=W
Första Start: 10.00
www.csk-ludvika.com
csk-ludvika@scf.se
1) 112km, 500kr, efteranmälan: 200kr
postgiro=630 19 70-7
Peter Stengård, 070-698 24 37, peter.stengard@se.abb.com--------------------
Finnmarksturen 2008-08-09, MTB
CSK ludvika, Ludvika, län=W
Första Start: 10.00
http://www.csk-ludvika.com
csk-ludvika@scf.se
1) 112km, 500kr, efteranmälan: 200kr
postgiro=630 19 70-7
Peter Stengård, 070-698 24 37, peter.stengard@se.abb.com
--------------------
Quote from Charlotte Skoglund on 18 February 2008, 13:26jo du den måste man ju ta igen körde för 2år sedan, det ser så bra ut att jag får med mig minst en kompis. hmm bland det jävligaste jag gjort. trodde inte att jag kunde ha så hög puls under så lång tid. mkt värre än vätternrundan fast mkt roligare.......
jo du den måste man ju ta igen körde för 2år sedan, det ser så bra ut att jag får med mig minst en kompis. hmm bland det jävligaste jag gjort. trodde inte att jag kunde ha så hög puls under så lång tid. mkt värre än vätternrundan fast mkt roligare.......
Quote from Funbeat user on 5 July 2008, 19:29som ny cyclo cross ägare undrar jag om det går att köra med den? har inte kört mycket skog så vet inte hur den reagerar på det
som ny cyclo cross ägare undrar jag om det går att köra med den? har inte kört mycket skog så vet inte hur den reagerar på det
Quote from Funbeat user on 5 July 2008, 20:35En av klubbkompisarna körde på crosshoj förra året. Det gick hyfsat, men jag är rätt säker på att MTB passar bättre.
En av klubbkompisarna körde på crosshoj förra året. Det gick hyfsat, men jag är rätt säker på att MTB passar bättre.
Quote from Funbeat user on 5 July 2008, 20:38jo det är ju sant men cyklar kostar pengar mycket pengar för en blivande student. kan ju inte köpa varje typ av cykel även om man vill. men om det funkar är det ju perfekt. tyckte han att det förlorades mycket tid?
jo det är ju sant men cyklar kostar pengar mycket pengar för en blivande student. kan ju inte köpa varje typ av cykel även om man vill. men om det funkar är det ju perfekt. tyckte han att det förlorades mycket tid?
Quote from Funbeat user on 5 July 2008, 20:56Det är nog bäst att åka MTB det kan var ganska blöt bitvis.
Det är nog bäst att åka MTB det kan var ganska blöt bitvis.
Quote from Funbeat user on 5 July 2008, 21:02Helt klart är det bäst att åka MTB även om det går att åka cykelcross då det är en del grusvägg men det finns en mängd gaska stökiga partier. Har själv kört 7 ggr
Helt klart är det bäst att åka MTB även om det går att åka cykelcross då det är en del grusvägg men det finns en mängd gaska stökiga partier. Har själv kört 7 ggr
Quote from Funbeat user on 6 July 2008, 10:14>tyckte han att det förlorades mycket tid?
I vanliga fall är han mycket snabbare än jag. Den här gången var han bara lite snabbare. På vägarna och de torra och jämna stigarna drog han ifrån. Där det var stökigt och blött tog jag in på honom.
Det får bli
>tyckte han att det förlorades mycket tid?
I vanliga fall är han mycket snabbare än jag. Den här gången var han bara lite snabbare. På vägarna och de torra och jämna stigarna drog han ifrån. Där det var stökigt och blött tog jag in på honom.
Det får bli
Quote from Funbeat user on 6 July 2008, 10:16ok nu har jag inga vinnar ambitioner. mer bara ta mig rundt.
ok nu har jag inga vinnar ambitioner. mer bara ta mig rundt.
Quote from Funbeat user on 4 August 2008, 13:05Finnmarksturen blir min första cykeltävling någonsin! Undrar just nu vad man har gett sig in i, med regnet hängandes i luften!! Det lär väl bli en lagom tung och geggig bana till helgen....
Finnmarksturen blir min första cykeltävling någonsin! Undrar just nu vad man har gett sig in i, med regnet hängandes i luften!! Det lär väl bli en lagom tung och geggig bana till helgen....