Quote from Guest on 25 March 2008, 09:06Hej alla,
Jag undrar om det finns (skulle annars väldigt gärna vilja ha) en funktion där man, helst grafiskt, kan se hur man ligger till i förhållande till sin målsättning "just per den aktuella dagen".
Just nu kan man se att man t ex har uppnått XX%
Hej alla,
Jag undrar om det finns (skulle annars väldigt gärna vilja ha) en funktion där man, helst grafiskt, kan se hur man ligger till i förhållande till sin målsättning "just per den aktuella dagen".
Just nu kan man se att man t ex har uppnått XX%
Quote from Funbeat user on 25 March 2008, 09:16Annars får du väl sätta upp veckomål för cyklingen vid sidan om, alltså 7 mil/vecka... eller nåt sånt, så länge i alla fall 🙂
Annars får du väl sätta upp veckomål för cyklingen vid sidan om, alltså 7 mil/vecka... eller nåt sånt, så länge i alla fall 🙂
Quote from Magnus Gelang on 25 March 2008, 10:01Ja Per jag har varit inne på samma tanke. Eller rättare sagt jag har suttit och manuellt räknat ut hur jag ligger till på vissa mål. Men jag har aldrig tänkt att det skulle finnas en funktion för det.
Var skulle denna graf/tabell vara menar du? Brevid mål
Ja Per jag har varit inne på samma tanke. Eller rättare sagt jag har suttit och manuellt räknat ut hur jag ligger till på vissa mål. Men jag har aldrig tänkt att det skulle finnas en funktion för det.
Var skulle denna graf/tabell vara menar du? Brevid mål
Quote from Funbeat user on 26 March 2008, 16:27Kul att nån mer tycker iden är bra.....vore kul om någon forumansvarig ville kommentera också...
Minna: Jo jag gör precis så nu, har både veckomål och månadsmål , och då ser man rätt väl hur man ligger till. Men det blir lite ryckigt, vissa veckor rejält
Kul att nån mer tycker iden är bra.....vore kul om någon forumansvarig ville kommentera också...
Minna: Jo jag gör precis så nu, har både veckomål och månadsmål , och då ser man rätt väl hur man ligger till. Men det blir lite ryckigt, vissa veckor rejält