Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Finns det bara Sala Silverman som HIM distans i Sverige nu för tiden?

Har Kalmar som sikte och det skulle vara skoj om jag kunde ha något/några delmål på min resa. Arrangerade inte Hjorten en HIM och uppe i Säter hade de väl Nice distansen?
Vad har ni fö

Tävlingar på HIM distans förutom Sala: Hjorten är inte kvar
Sövde triathlon ca tre veckor innan Kalmar - kanske för långt bort (Skåne)
Tjörn triathlon för första gången 2008, men i slutet av säsongen (efter Kalmar, alltså)

Ta en tidig semester och kör någon riktig 😉 Här är Europeiska ½IM innan augusti.

24 Maj, St.Pölzen - Österrike
7 Juni, Rapperswil-Jona - Schweiz
14 Juni, Yeovil - Storbrittanien

Annars har vi ju Tjörn. Du kan köra någon olympisk för att få lite fartt

Tjörn låter trevligt. Har släktingar i Göteborg o får hälsa på dem. Dom ska vl ha en Nice distans på Åland i mitten av Juli. Det ligger lite tätt inpå. Det är lite synd att det inte finns någon längre distans än olympiskt distans före kalmar.

Räknas inte Sövde? Det ligger ju inte längre bort än Göteborg för din del.

Räknas inte Sövde? Det ligger ju inte längre bort än Göteborg för din del.

Tyvärr krockade Sövde och Vansbrosimmet i år. Brukar det vara på det viset? Ni som är medlemmar i Triathlon Syd kanske kunde påverka så att man kan göra båda nästa år?

Kalmar kommer allt närmare kan jag erkänna. Det är en riktig utmaning. Det är lite synd att det inte går några längre lopp tri-lopp här i Sverige. Föreslog med barnen att vi kunde åka till England (Yeovil 14juni) direkt men de ville åka till varmare länd

Thomas du får väl ragga ihop ett gäng kompisar och köra en träningstävling på valfri distans! Det kan man dessutom göra hemma runt husknuten om man vill... Vi brukar i klubben köra en sån träningsdag kring midsommar.