Quote from Guest on 8 October 2009, 12:29Näste lille cyklist ska nu lära sig hålla balansen. Om tre veckor fyller Alvin tre år och igår slog jag till på en beggad Laufrad på tyska ebay:
BILD:www.puky.de/pics/produktbilder/560x420/4044.jpg
Nu återstår bara att skaffa svarta strumpor stl 26.
🙂
Näste lille cyklist ska nu lära sig hålla balansen. Om tre veckor fyller Alvin tre år och igår slog jag till på en beggad Laufrad på tyska ebay:
BILD:www.puky.de/pics/produktbilder/560x420/4044.jpg
Nu återstår bara att skaffa svarta strumpor stl 26.
🙂
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 12:39Är det en downhillmodell? eftersom den saknar pedaler.
Är det en downhillmodell? eftersom den saknar pedaler.
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 13:50Lite vit styrlinda skulle vara pricken över i. 🙂
Lite vit styrlinda skulle vara pricken över i. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 19:04Är det skivbromsar på den?
Är det skivbromsar på den?
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 09:05Hur är bromshandtagen och hur mycket bromskraft krävs?
Tycker det verkar vara så ofta att småttingar inte når handtagen eller så krävs det orimligt stor handstyrka för att förmå bromsarna att faktiskt bromsa. Det brukar iofs gå bra ändå när foten-i-marke
Hur är bromshandtagen och hur mycket bromskraft krävs?
Tycker det verkar vara så ofta att småttingar inte når handtagen eller så krävs det orimligt stor handstyrka för att förmå bromsarna att faktiskt bromsa. Det brukar iofs gå bra ändå när foten-i-marke
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 09:29Det är en relevant fråga eftersom det är en del av träningen. Jag ska försöka komma ihåg att svara när jag fått hojen och Alvin testat den.
Det är en relevant fråga eftersom det är en del av träningen. Jag ska försöka komma ihåg att svara när jag fått hojen och Alvin testat den.
Quote from Funbeat user on 17 October 2009, 19:55Är inte en springcykel att jämställa med en fixie (inga bromsar)?
De som går att få tag på i sverige har inga handbromsar alls...
Är inte en springcykel att jämställa med en fixie (inga bromsar)?
De som går att få tag på i sverige har inga handbromsar alls...
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 09:23Äntligen! Igår kom cykeln. Nästan Canyon-klass på den leveranstiden. Jag hade otur med säljaren. Hon var inte oseriös på nåt sätt, men drabbades av sjukdom med sjukhusvistelse i samband med affären, och när hennes pappa väl skickade paketet strulade tyska
Äntligen! Igår kom cykeln. Nästan Canyon-klass på den leveranstiden. Jag hade otur med säljaren. Hon var inte oseriös på nåt sätt, men drabbades av sjukdom med sjukhusvistelse i samband med affären, och när hennes pappa väl skickade paketet strulade tyska
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 14:42GÖTT!
Det ska indoktrineras i tid! 😀
GÖTT!
Det ska indoktrineras i tid! 😀
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 16:02ett par högprofilhjul på den där till tävlingarna så går det säkert bra för Alvin
😀
ett par högprofilhjul på den där till tävlingarna så går det säkert bra för Alvin
😀