Quote from Guest on 25 June 2009, 12:331st annual Firecracker 5K
Rotary Field
Glastonbury, CT
06033Day of race registration beginning at 7:30 AM
Kids race at 8:30 AM
5K at 9:00 AMHalf mile fun run for kids is Free
Same day registration for 5K is $15http://www.glastonburyriverrunners.co
1st annual Firecracker 5K
Rotary Field
Glastonbury, CT
06033
Day of race registration beginning at 7:30 AM
Kids race at 8:30 AM
5K at 9:00 AM
Half mile fun run for kids is Free
Same day registration for 5K is $15
Quote from Funbeat user on 25 June 2009, 12:43Om jag inte är allt för Jetlaggad...
Om jag inte är allt för Jetlaggad...
Quote from Funbeat user on 25 June 2009, 18:30Jasså du kommer över till den här sidan.
Jag brukar inte bli jetlaggad åt det hållet, mycket värre när man åker till Sverige. Då blir jag yr i huvudet och illamående i flera dar.
Fast det kan ju vara för att jag bor här.
Jasså du kommer över till den här sidan.
Jag brukar inte bli jetlaggad åt det hållet, mycket värre när man åker till Sverige. Då blir jag yr i huvudet och illamående i flera dar.
Fast det kan ju vara för att jag bor här.
Quote from Funbeat user on 25 June 2009, 21:11Ja, saken är ju den att jag landar i Boston klockan 18:30 kvällen innan loppet och sedan ska jag ta mig genom immigrations och hämta hyrbil (i Boston har jag för mig att man var tvungen åka buss till biluthyrningen) och köra i minst 1:30. Jag skulle vara
Ja, saken är ju den att jag landar i Boston klockan 18:30 kvällen innan loppet och sedan ska jag ta mig genom immigrations och hämta hyrbil (i Boston har jag för mig att man var tvungen åka buss till biluthyrningen) och köra i minst 1:30. Jag skulle vara
Quote from Funbeat user on 25 June 2009, 21:14Jaha, ja då förstår jag. Kan ju bli lite jobbigt att köra loppet dan efter flygresan.
Jaha, ja då förstår jag. Kan ju bli lite jobbigt att köra loppet dan efter flygresan.