Quote from Guest on 5 January 2011, 16:43Har under ca 6 veckors tid tränat , till å från, med mina FiveFingers. Började med 10 min promenad och är nu uppe i ca 25 min lätt jogg. Inte utan att jag har haft en jä-a träningsvärk mellan varven.
Det känns alltid ordentligt dagen efter när jag gör nå
Har under ca 6 veckors tid tränat , till å från, med mina FiveFingers. Började med 10 min promenad och är nu uppe i ca 25 min lätt jogg. Inte utan att jag har haft en jä-a träningsvärk mellan varven.
Det känns alltid ordentligt dagen efter när jag gör nå
Quote from Funbeat user on 5 January 2011, 16:53Jag tror det varierar beroende på individ. Jag provade VFF när jag var nere i Monte Carlo och sprang 8D. Då började jag med ett par FF. Jag sprang ca 6km på 35min, efter det barfota en km för att sen ta på mig mina New Balance och tog mig 38 mil i dem. Ja
Jag tror det varierar beroende på individ. Jag provade VFF när jag var nere i Monte Carlo och sprang 8D. Då började jag med ett par FF. Jag sprang ca 6km på 35min, efter det barfota en km för att sen ta på mig mina New Balance och tog mig 38 mil i dem. Ja
Quote from Funbeat user on 30 March 2011, 17:43Jag har samma "problem", men jag tror man måste vara tålmodig. Det är helt andra muskler i vaderna och fötterna som ska tränas upp och bli starka innan det kommer kännas helt bra. Jag tror på korta rundor i VFF och att varva med vanlig löpning och promena
Jag har samma "problem", men jag tror man måste vara tålmodig. Det är helt andra muskler i vaderna och fötterna som ska tränas upp och bli starka innan det kommer kännas helt bra. Jag tror på korta rundor i VFF och att varva med vanlig löpning och promena