Quote from Guest on 7 October 2012, 13:44Hej Ni kunniga!
Här kommer en fråga för den praktiskt (?) bekväme:
Jag har för avsikt att köpa en trainer för att ge mig själv så bra förutsättningar som möjligt inför Vättern 2013 (och alla andra cykel motionslopp) samt kommande Triathlon-tävlingar.
H
Hej Ni kunniga!
Här kommer en fråga för den praktiskt (?) bekväme:
Jag har för avsikt att köpa en trainer för att ge mig själv så bra förutsättningar som möjligt inför Vättern 2013 (och alla andra cykel motionslopp) samt kommande Triathlon-tävlingar.
H
Quote from Funbeat user on 7 October 2012, 13:541. Billigast möjliga. Detta hjulet behöver inte vara lätt, det behöver inte tåla stryk. Köp ett begagnat standardhjul av ngn som uppgraderat sin instegsracer. Högst 500kr
2. Lvg-hjul är standard om du köper ngt från iaf de senaste 10 åren.
3. Billigast
1. Billigast möjliga. Detta hjulet behöver inte vara lätt, det behöver inte tåla stryk. Köp ett begagnat standardhjul av ngn som uppgraderat sin instegsracer. Högst 500kr
2. Lvg-hjul är standard om du köper ngt från iaf de senaste 10 åren.
3. Billigast
Quote from Funbeat user on 7 October 2012, 14:07Kransar sitter på hjul för gängad krans. Det finns med max 8 kakor.
Kransar sitter på hjul för gängad krans. Det finns med max 8 kakor.
Quote from Funbeat user on 7 October 2012, 14:19Pet David!
Pet David!
Quote from Funbeat user on 7 October 2012, 14:22Ja, annars blir det en språklig förflackning.
Ja, annars blir det en språklig förflackning.
Quote from Funbeat user on 7 October 2012, 14:32Sorry, vad kallar man kugghjulen därbak då? När det inte är kransar alltså?
Sorry, vad kallar man kugghjulen därbak då? När det inte är kransar alltså?
Quote from Funbeat user on 7 October 2012, 14:34Kassett!
Du behöver inte be om ursäkt. Du är inte ensam.
Kassett!
Du behöver inte be om ursäkt. Du är inte ensam.
Quote from Funbeat user on 7 October 2012, 14:42Men kasetten är ju hela paketet. En modern kasett består av 10 eller 11... vaddå?
Men kasetten är ju hela paketet. En modern kasett består av 10 eller 11... vaddå?
Quote from Funbeat user on 7 October 2012, 14:48En krans gängas på navet och består av 3-8 kakor på en frihjulsstomme. Det är ett "paket"
En kassett består av 7-11 kakor som monteras på ett nav med en frihjulsstomme(body). Lösa kakor o distanser.
En krans gängas på navet och består av 3-8 kakor på en frihjulsstomme. Det är ett "paket"
En kassett består av 7-11 kakor som monteras på ett nav med en frihjulsstomme(body). Lösa kakor o distanser.
Quote from Funbeat user on 7 October 2012, 14:50Kaka både förr och nu alltså, bra.
Kaka både förr och nu alltså, bra.