Quote from Guest on 24 April 2009, 10:03Ta chansen och spring vackra Hjälmrundan i Fjärås, ca 4 mil söder om Göteborg.
5 eller 11 km.Anm. avgift 70 kronor inklusive bastu samt en liten pepparrot. (Vilket annat lopp kan locka med det?)
http://www.kungsbacka.se/sitetemplates/KBFormPage____202
Ta chansen och spring vackra Hjälmrundan i Fjärås, ca 4 mil söder om Göteborg.
5 eller 11 km.
Anm. avgift 70 kronor inklusive bastu samt en liten pepparrot. (Vilket annat lopp kan locka med det?)
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 10:13Det här loppet är trevligt!
Gemensam start klockan 13.00
Edit: Det här är en bättre länk.. http://www.kungsbacka.se/sitetemplates/KBInformationPage____3885.aspx
Det här loppet är trevligt!
Gemensam start klockan 13.00
Edit: Det här är en bättre länk.. http://www.kungsbacka.se/sitetemplates/KBInformationPage____3885.aspx
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 19:23Alla får en pepparrot!
Nån som har en aning om hur 5-kilometarn sträcker sig?
Alla får en pepparrot!
Nån som har en aning om hur 5-kilometarn sträcker sig?
Quote from ellen olsson on 25 April 2009, 21:31> Alla får en pepparrot!
Strålande! Om man får lite pepparrotssoppa också så finns det inga ursäkter kvar...
> Alla får en pepparrot!
Strålande! Om man får lite pepparrotssoppa också så finns det inga ursäkter kvar...
Quote from Sissel Svanøe on 25 April 2009, 22:225-km startar i Hjälm vid det ordinarie loppets 6km-markering. Vad kul om du kommer och deltar! En pepparot är inte det sämsta. Tänk på det.
5-km startar i Hjälm vid det ordinarie loppets 6km-markering. Vad kul om du kommer och deltar! En pepparot är inte det sämsta. Tänk på det.
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 10:53Tar du mig på dina axlar och lämpar av mig vid 6 km då?
Eller hur har arrangörerna tänkt sid det hela med efteranmälningar tro... Ska man springa till starten :P? Jag vet inte om jag kan springa 5 km som jag fungerar nu.
Tar du mig på dina axlar och lämpar av mig vid 6 km då?
Eller hur har arrangörerna tänkt sid det hela med efteranmälningar tro... Ska man springa till starten :P? Jag vet inte om jag kan springa 5 km som jag fungerar nu.
Quote from Sissel Svanøe on 26 April 2009, 11:33Mamma ska stavgå 5 km och hon sa att de fick skjuts till starten. Annars kan min support nog köra dit dig.
Mamma ska stavgå 5 km och hon sa att de fick skjuts till starten. Annars kan min support nog köra dit dig.
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 13:22Meeeeeeeen - pepparrot OCH skjuts. Hur ska jag krångla mig ur det här nu då?!?!!?
Meeeeeeeen - pepparrot OCH skjuts. Hur ska jag krångla mig ur det här nu då?!?!!?
Quote from ellen olsson on 26 April 2009, 13:44Leta reda på en annan tävling?
Leta reda på en annan tävling?
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 14:02Ultimata Kolmården, mjae. Södertälje Duathlon, kanske inte. SM i Judo, definitivt inte. Sunne löparfest, låter kul men är för långt borta. Nä det får bli Fjärås!
Ultimata Kolmården, mjae. Södertälje Duathlon, kanske inte. SM i Judo, definitivt inte. Sunne löparfest, låter kul men är för långt borta. Nä det får bli Fjärås!