Quote from Guest on 23 September 2011, 21:33Min våtdräkt gick sönder under en av tävlingarna i sommras, men dom otroligt schyssta damerna på wiggle gav mig full retur på våtdräkten.
Nu tänkte jag passa på att köpa en ny medans det fins lite reor, dock har jag hittat speedo elit våtdräkten på wigg
Min våtdräkt gick sönder under en av tävlingarna i sommras, men dom otroligt schyssta damerna på wiggle gav mig full retur på våtdräkten.
Nu tänkte jag passa på att köpa en ny medans det fins lite reor, dock har jag hittat speedo elit våtdräkten på wigg
Quote from Funbeat user on 23 September 2011, 21:43Bara en gissning, men förmodligen ingen alls.
Bara en gissning, men förmodligen ingen alls.
Quote from Funbeat user on 23 September 2011, 23:27äh! kör ba!
äh! kör ba!
Quote from Funbeat user on 3 October 2011, 08:30den första är riktade mot simmare och den andra triahtlete. så det är kanske några skildnad med hur det är att drag av de.
sedan om man undra över skildnad från år till år brukar det var bara lite förbättring med dragkedje och lite färg.
den första är riktade mot simmare och den andra triahtlete. så det är kanske några skildnad med hur det är att drag av de.
sedan om man undra över skildnad från år till år brukar det var bara lite förbättring med dragkedje och lite färg.