Quote from Guest on 3 April 2011, 14:28Mer information hittar ni på:
www.kennethvidgren.se
Mer information hittar ni på:
Quote from Funbeat user on 3 April 2011, 14:38Ska du springa två varv Markus? 😉
Ska du springa två varv Markus? 😉
Quote from Funbeat user on 3 April 2011, 17:04Hehe...
Vet inte hur jag har lyckats anmäla mig två gånger... nja... efter ett varv på 4,8: an brukar jag vara rätt mör.
Vad roligt att du anmälde dig! Kanske hinner vi känna lite på spåret innen den 28 maj...
Vi ses! /Markus
Hehe...
Vet inte hur jag har lyckats anmäla mig två gånger... nja... efter ett varv på 4,8: an brukar jag vara rätt mör.
Vad roligt att du anmälde dig! Kanske hinner vi känna lite på spåret innen den 28 maj...
Vi ses! /Markus
Quote from Funbeat user on 7 May 2011, 14:32Hej boys!
Jag har blivit erbjuden att överta ett startbevis för Stockholm Maraton och av någon underlig anledning tackade jag ja. Tyvärr har jag då ej möjlighet att FLÅS:a med er.
Möjligen att jag kommer och äter på kvällen, om jag kan stå rakt:)
Beh
Hej boys!
Jag har blivit erbjuden att överta ett startbevis för Stockholm Maraton och av någon underlig anledning tackade jag ja. Tyvärr har jag då ej möjlighet att FLÅS:a med er.
Möjligen att jag kommer och äter på kvällen, om jag kan stå rakt:)
Beh
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 11:58Tja. Jag kan säga till Kenneth att du inte medverkar. Kul om du dyker upp på kvällen sedan (om du orkar...)
Lycka Till!
/Markus
Tja. Jag kan säga till Kenneth att du inte medverkar. Kul om du dyker upp på kvällen sedan (om du orkar...)
Lycka Till!
/Markus
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 17:27Det är alltid något som krockar 😉
Lycka till!
(Jag ska försöka jaga Markus genom skogen även utan din assistans) 😀
Det är alltid något som krockar 😉
Lycka till!
(Jag ska försöka jaga Markus genom skogen även utan din assistans) 😀
Quote from Funbeat user on 22 May 2011, 14:15Var i Grimsta idag och "provsprang" streckan.
Ser verkligen fram emot lördag 🙂
Var i Grimsta idag och "provsprang" streckan.
Ser verkligen fram emot lördag 🙂