Quote from Guest on 5 November 2013, 07:53Har sett en flagga eller vad det ska likna i slutet av inläggen vad betyder den?
Har sett en flagga eller vad det ska likna i slutet av inläggen vad betyder den?
Quote from Funbeat user on 5 November 2013, 08:03om du vill har koll på en tråd, klicka du på den flagga, sedan om du vill läsa om eller lättare hitta den, kan du klicka på den siste ikon upp till vänster och då ser du en lista av alla nya inlägg och alla du har flaggat.
om du vill har koll på en tråd, klicka du på den flagga, sedan om du vill läsa om eller lättare hitta den, kan du klicka på den siste ikon upp till vänster och då ser du en lista av alla nya inlägg och alla du har flaggat.
Quote from Funbeat user on 5 November 2013, 08:19Ska prova sen
Ska prova sen
Quote from Funbeat user on 21 November 2013, 10:33Hur funkar det med ????jag är trög
Hur funkar det med ????jag är trög
Quote from Funbeat user on 21 November 2013, 10:41I en tråd, klicka på flaggan i ett av inläggen - den går då från att vara "tom" till att bli ifylld med röd färg.
Klickar man sedan på mina olästa diskussioner, kommer den tråden att visas oavsett om det finns några oläst svar i tråden eller ej - ett sät
I en tråd, klicka på flaggan i ett av inläggen - den går då från att vara "tom" till att bli ifylld med röd färg.
Klickar man sedan på mina olästa diskussioner, kommer den tråden att visas oavsett om det finns några oläst svar i tråden eller ej - ett sät
Quote from Funbeat user on 21 November 2013, 10:43Tack då vet jag
Tack då vet jag
Quote from Elias Engqvist on 21 November 2013, 13:56En bra idé är att spara ovanstående länk som "favorit" i din browser - ett bra sätt att komma till nästa olästa inlägg oavsett grupp.,,
En bra idé är att spara ovanstående länk som "favorit" i din browser - ett bra sätt att komma till nästa olästa inlägg oavsett grupp.,,
Quote from Funbeat user on 22 November 2013, 23:12Tack
Tack