Quote from Guest on 2 May 2009, 17:07Vad betyder att ett inlägg i diskussionerna är flaggat?
Vad betyder att ett inlägg i diskussionerna är flaggat?
Quote from Funbeat user on 2 May 2009, 17:17Att du markerat diskussionen som intressant. Det är något bara du ser. Flaggade trådar syns alltid under länken "Olästa: 0 diskussioner" även om det inte kommit några nya inlägg.
Att du markerat diskussionen som intressant. Det är något bara du ser. Flaggade trådar syns alltid under länken "Olästa: 0 diskussioner" även om det inte kommit några nya inlägg.
Quote from Funbeat user on 2 May 2009, 18:10Kolla upp i diskussionsrutans nedre högra kant....där finns en flagga som man kan trycka på å det händer det något typ!!!....Ehe...proffs på att hitta flaggan iaf.;)
Kolla upp i diskussionsrutans nedre högra kant....där finns en flagga som man kan trycka på å det händer det något typ!!!....Ehe...proffs på att hitta flaggan iaf.;)
Quote from Magnus Gelang on 2 May 2009, 19:33Men jag ser att det fortfarande är problem med flaggningen,,,om jag flaggar så kan jag sedan inte ta bort flaggningen igen. Om jag då laddar om sidan så kan jag ta bort flaggningen, men då kan jag inte sätta dit den igen.
Så har det ju inte varit förut.
Men jag ser att det fortfarande är problem med flaggningen,,,om jag flaggar så kan jag sedan inte ta bort flaggningen igen. Om jag då laddar om sidan så kan jag ta bort flaggningen, men då kan jag inte sätta dit den igen.
Så har det ju inte varit förut.
Quote from Funbeat user on 2 May 2009, 20:16Så som bullan beskriver det är det för mig. Jag inbillar mig att det har varit så hela tiden så jag trycker regelmässigt ctrl+R för att kunna slå av resp. på flaggan.
Så upprepar jag gärna också mitt stalltips från tidigare diskussioner: sätt flaggan på
Så som bullan beskriver det är det för mig. Jag inbillar mig att det har varit så hela tiden så jag trycker regelmässigt ctrl+R för att kunna slå av resp. på flaggan.
Så upprepar jag gärna också mitt stalltips från tidigare diskussioner: sätt flaggan på
Quote from Magnus Gelang on 2 May 2009, 21:31Micke: Nej jag vill minnas att det inte varit så hela tiden. Håller dock med om ditt tips att sätta flaggan på första inlägget.
p.s. jag heter inte bullAn,,,jag heter bullEn 😀
Micke: Nej jag vill minnas att det inte varit så hela tiden. Håller dock med om ditt tips att sätta flaggan på första inlägget.
p.s. jag heter inte bullAn,,,jag heter bullEn 😀
Quote from Funbeat user on 2 May 2009, 21:47Om du säger så b-71 så har du nog rätt. Jag hoppar mellan Explorer, Chrome, Opera och Firefox så jag lever i en ständig osäkerhet kring orsakerna till varför vissa saker ev. fungerade igår men inte idag.
Om du säger så b-71 så har du nog rätt. Jag hoppar mellan Explorer, Chrome, Opera och Firefox så jag lever i en ständig osäkerhet kring orsakerna till varför vissa saker ev. fungerade igår men inte idag.
Quote from Magnus Gelang on 2 May 2009, 22:10Ja hoppar man runt så så kan man ju bli lite förvirrad 😀
b-71,,,haha det var ju ett enkelt sätt att säga rätt 😀
Ja hoppar man runt så så kan man ju bli lite förvirrad 😀
b-71,,,haha det var ju ett enkelt sätt att säga rätt 😀