Quote from Guest on 15 May 2008, 20:15Hej på er!
Jag har funderat på en sak. Jag skulle gärna kunna få fram de flaggade diskussionerna i en grupp bara om jag så önskade. Finns det någon sådan funktion?
Jag har ju flaggat dem för att snarbbt hitta dem, men eftersom det är så många andra trå
Hej på er!
Jag har funderat på en sak. Jag skulle gärna kunna få fram de flaggade diskussionerna i en grupp bara om jag så önskade. Finns det någon sådan funktion?
Jag har ju flaggat dem för att snarbbt hitta dem, men eftersom det är så många andra trå
Quote from mårten jansson on 15 May 2008, 20:25Om du trycker på hur många olästa diskussioner du har (under ditt namn) så kommer en lista upp med alla olästa diskussioner och alla flaggade diskussioner (i alla grupper). Något annat sätt finns inte, vad jag vet..
Om du trycker på hur många olästa diskussioner du har (under ditt namn) så kommer en lista upp med alla olästa diskussioner och alla flaggade diskussioner (i alla grupper). Något annat sätt finns inte, vad jag vet..
Quote from Funbeat user on 15 May 2008, 21:12Snabbt svar Denize...
Fast problemet ligger i att i Löpningsgruppen har jag en hel del flaggade trådar så långt ifrån alla finns med när man trycker på olästa diskussionsinlägg..
Så när man då trycker på själva gruppnamnet så kommer ju alla trådar fram
Snabbt svar Denize...
Fast problemet ligger i att i Löpningsgruppen har jag en hel del flaggade trådar så långt ifrån alla finns med när man trycker på olästa diskussionsinlägg..
Så när man då trycker på själva gruppnamnet så kommer ju alla trådar fram
Quote from mårten jansson on 15 May 2008, 21:19Ja det finns en länk längst uppe och en länk där nere vid "knapparna" för att markera en diskussion som ointressant. Då blir den överstrykt bland gruppdiskussionerna och du får inte den som oläst när det kommer nya inlägg i den.
Ja det finns en länk längst uppe och en länk där nere vid "knapparna" för att markera en diskussion som ointressant. Då blir den överstrykt bland gruppdiskussionerna och du får inte den som oläst när det kommer nya inlägg i den.
Quote from Funbeat user on 15 May 2008, 22:31Tack. Nu hittade jag den iaf!
Tack. Nu hittade jag den iaf!