Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Efter ett datorbyte och nyinstallerad webbläsare inser jag att Funbeat har popuppreklam. Seriöst?
Nu tvingas jag som användare filtrera bort all reklam och jag ser ju att det finns lite saker jag kan tänkas vara intresserad av.
Vad är det för amatör som

Jag upplever faktiskt att det generellt håller på att bli vanligare igen, en hel del dagstidningar som jag besökt har börjat med otyget.

Jag håller med Thomas där. Det känns som det blir vanligare och vanligare. Både på webbsidor och i appar. Istället för små störande annonser hela tiden som är lätta att blockera så trycker de upp helsidor mer sällan istället. På Funbeat ska den stora anno

Ja vad är det för folk som håller på med sådan annonser. Kan ju vara dem som inte riktigt har lust att driva ett företag utan intäkter. Eller så vill dem egentligen göra det men har griniga anställda som kräver att få lön för sitt arbete.

Victor, hur tycker du att Funbeat ska finansieras?

Fick precis en stor reklam över hela skärmen på klart.se så det är inte bara här.

Du kan ju alltid bli premium-medlem, då stödjer du utvecklingen av funbeat, slipper reklamen och får dessutom möjlighet att lägga in fler rapporter och kan även göra fler i

"... som är lätta att blockera ..."

Räcker det som svar?