Quote from Guest on 4 June 2011, 20:31Har idag åter blivit cykelägare efter att ha varit utan i ca 10 år. 🙂
Köpte mig en k2 t-nine tradewind som jag är jättenöjd med! När jag googlar lite på den läser jag att det är en flat bar road bike. Vad menas med det eg? Den ser ju ut som en mtb men
Har idag åter blivit cykelägare efter att ha varit utan i ca 10 år. 🙂
Köpte mig en k2 t-nine tradewind som jag är jättenöjd med! När jag googlar lite på den läser jag att det är en flat bar road bike. Vad menas med det eg? Den ser ju ut som en mtb men
Quote from Funbeat user on 4 June 2011, 20:41flat bar står nog för att styret är rakt.
flat bar står nog för att styret är rakt.
Quote from Camilla Höög on 4 June 2011, 22:55Rakt styre väg cykel, dvs. en landsvägscykel med rakt styre 🙂
De vill nog förtydliga att det inte är en road bike med "bockastyre". Road bike handlebars heter det tydligen på engelska.Motsatsen är ungefär "riser bar mountain bike"
Rakt styre väg cykel, dvs. en landsvägscykel med rakt styre 🙂
De vill nog förtydliga att det inte är en road bike med "bockastyre". Road bike handlebars heter det tydligen på engelska.
Motsatsen är ungefär "riser bar mountain bike"
Quote from Funbeat user on 4 June 2011, 23:35Haha, bra att jag fick veta att road bike betydde vägcykel oxå. Annars kanske jag försökt simma med den eller nåt. 🙂
Men då har jag alltså helt sonika köpt mig en variant på min gamla rosa crescent med bockstyre. Perfekt!
Haha, bra att jag fick veta att road bike betydde vägcykel oxå. Annars kanske jag försökt simma med den eller nåt. 🙂
Men då har jag alltså helt sonika köpt mig en variant på min gamla rosa crescent med bockstyre. Perfekt!