Quote from Guest on 27 October 2011, 18:24Hej,
Jag kör ett intervallpass och "spelar in" passet med min Garmin. När jag sedan läser in det vill jag lägga till ytterligare en intervall, som alltså inte är inspelad från passet. Dock får jag inte fler fält att öppna sig för intervall/varvtider.
Ka
Hej,
Jag kör ett intervallpass och "spelar in" passet med min Garmin. När jag sedan läser in det vill jag lägga till ytterligare en intervall, som alltså inte är inspelad från passet. Dock får jag inte fler fält att öppna sig för intervall/varvtider.
Ka
Quote from Funbeat user on 27 October 2011, 18:34Men om man som jag vill ha en rad att skriva på mittemellan två förinspelade intervaller... så går inte det. Kommentarsfältet är yttepyttelitet och min text får inte plats där. Visst kan man skriva i vanliga textfältet för passet men vitsen är ju att man
Men om man som jag vill ha en rad att skriva på mittemellan två förinspelade intervaller... så går inte det. Kommentarsfältet är yttepyttelitet och min text får inte plats där. Visst kan man skriva i vanliga textfältet för passet men vitsen är ju att man
Quote from Funbeat user on 27 October 2011, 21:00Fast du vill ju alltid ha en massa saker som inte finns! 😉 (skojar bara) Men nej, det är korrekt, det går inte. Det hade jag velat göra, när man till exempel donar med sin intervall lista och behöver flytta samtliga poster ett snäpp uppåt/neråt för att m
Fast du vill ju alltid ha en massa saker som inte finns! 😉 (skojar bara) Men nej, det är korrekt, det går inte. Det hade jag velat göra, när man till exempel donar med sin intervall lista och behöver flytta samtliga poster ett snäpp uppåt/neråt för att m
Quote from Funbeat user on 28 October 2011, 11:51Och häftklamrarna tar konstigt nog alltid slut när man använder häftapparaten :P.
Hur skulle det se ut om man hela tiden nöjde sig? Usch va trist.
Det samma gäller för styrketräningens rader. Det vore väldigt smidigt om man (som på andra sajter) kunde f
Och häftklamrarna tar konstigt nog alltid slut när man använder häftapparaten :P.
Hur skulle det se ut om man hela tiden nöjde sig? Usch va trist.
Det samma gäller för styrketräningens rader. Det vore väldigt smidigt om man (som på andra sajter) kunde f
Quote from Funbeat user on 28 October 2011, 12:48Men i den gamla versionen av Funbeat så gick det alldeles utmärkt att lägga till fler rader.
Dessutom summerade intervallraderna korrekt, så om du ex ändrade distansen i en inläst rad så korrigerades automatiskt totala distansen - den funktionen verkar o
Men i den gamla versionen av Funbeat så gick det alldeles utmärkt att lägga till fler rader.
Dessutom summerade intervallraderna korrekt, så om du ex ändrade distansen i en inläst rad så korrigerades automatiskt totala distansen - den funktionen verkar o
Quote from Elias Engqvist on 28 October 2011, 12:52Jag tror att det är så här. Säg att det står XXX i sista intervallrutan, sudda ut det, skriv det igen och tryck enter. Då tror jag att det dyker upp en ny ruta!
Angående summeringen, sudda ut det som står i rutan för totala sträckan och skriv sedan in nåt
Jag tror att det är så här. Säg att det står XXX i sista intervallrutan, sudda ut det, skriv det igen och tryck enter. Då tror jag att det dyker upp en ny ruta!
Angående summeringen, sudda ut det som står i rutan för totala sträckan och skriv sedan in nåt
Quote from Funbeat user on 28 October 2011, 13:42Christer; jag kan meddela att efter alla tester (totalt ett..) så fungerar dina kvalificerade gissningar till 100 %!
Tackar för hjälpen!
Christer; jag kan meddela att efter alla tester (totalt ett..) så fungerar dina kvalificerade gissningar till 100 %!
Tackar för hjälpen!
Quote from Elias Engqvist on 28 October 2011, 13:46🙂
🙂