Quote from Guest on 18 September 2008, 08:06Jag har några funktioner som jag då och då försöker använda i kalendern men som bara inte finns där.
För det första skulle jag önska små pilar som gör att man kan flytta sig fram och tillbaka i tiden utan att ändra visningsperiod. Ofta kanske man tittar
Jag har några funktioner som jag då och då försöker använda i kalendern men som bara inte finns där.
För det första skulle jag önska små pilar som gör att man kan flytta sig fram och tillbaka i tiden utan att ändra visningsperiod. Ofta kanske man tittar
Quote from Jan Lundquist on 18 September 2008, 08:16Jättebra idéer!
Jag har ett annat önskemål på samma tema: Jag skulle vilja kunna kopiera ett pass genom att "Spara som" med ett annat datum utan att det ursprungliga passet raderas.
Jättebra idéer!
Jag har ett annat önskemål på samma tema: Jag skulle vilja kunna kopiera ett pass genom att "Spara som" med ett annat datum utan att det ursprungliga passet raderas.
Quote from Funbeat user on 18 September 2008, 08:25Instämmer i att pilar vore utmärkt (och naturligt).
Ang. punkt 2, att flytta ett träningspass så är det ju bara att gå in och redigera det och ändra datum! Förvisso inte sååå smidigt som att "klicka och dra", men tillräckligt för att vara okej tycker jag
Instämmer i att pilar vore utmärkt (och naturligt).
Ang. punkt 2, att flytta ett träningspass så är det ju bara att gå in och redigera det och ändra datum! Förvisso inte sååå smidigt som att "klicka och dra", men tillräckligt för att vara okej tycker jag
Quote from Magnus Gelang on 18 September 2008, 08:34Denizes förslag 1 med pilar låter suveränt. Det andra förslaget med att flytta pass löser jag genom att gå in på passet (redigera alltså) och ändra datum så det är inget problem för mig
Stinas idé med att kunna kopiera pass är mycket önskavärt. Där har ja
Denizes förslag 1 med pilar låter suveränt. Det andra förslaget med att flytta pass löser jag genom att gå in på passet (redigera alltså) och ändra datum så det är inget problem för mig
Stinas idé med att kunna kopiera pass är mycket önskavärt. Där har ja
Quote from mårten jansson on 18 September 2008, 09:17Markus: jo, som det är nu går jag ju in och ändrar datum. Men ibland hade det varit smidigt att kunna flytta runt hela veckans pass genom att bara dra dem till en annan dag. Är det bara ett pass gör det inte så mycket att man måste gå in och ändra datum,
Markus: jo, som det är nu går jag ju in och ändrar datum. Men ibland hade det varit smidigt att kunna flytta runt hela veckans pass genom att bara dra dem till en annan dag. Är det bara ett pass gör det inte så mycket att man måste gå in och ändra datum,
Quote from Lotta Lindström on 18 September 2008, 10:03Jaaaaaa, pilar vore toppen (t+)
Jaaaaaa, pilar vore toppen (t+)
Quote from Bjarne Lewin on 18 September 2008, 22:15Toppenbra ideer!
Toppenbra ideer!
Quote from Funbeat user on 28 September 2008, 10:52Jag tycker också att det skulle vara bra att kunna "kopiera" ett pass till en annan dag
Jag tycker också att det skulle vara bra att kunna "kopiera" ett pass till en annan dag
Quote from Funbeat user on 7 October 2008, 11:36Hej,
Jag tenderar till att göra samma pass flera gånger tex:
10 min Crosstrainer
15 min roddmaskin
15 min cyckel
vader
hamstrings
...Jag skulle vilja kopiera hela dagen till en annan dag, ev finns det något smidigt sätt som jag inte hittat.
Att kopier
Hej,
Jag tenderar till att göra samma pass flera gånger tex:
10 min Crosstrainer
15 min roddmaskin
15 min cyckel
vader
hamstrings
...
Jag skulle vilja kopiera hela dagen till en annan dag, ev finns det något smidigt sätt som jag inte hittat.
Att kopier
Quote from Camilla Höög on 7 October 2008, 13:06Enklaste sättet är att skapa ett träningsprogram med just de passen och sedan starta det på den dagen du vill lägga in det på.
Ett annat alternativ är att importera ett Excelark med passen inlagda men då måste du komma ihåg att byta datum före varje gång
Enklaste sättet är att skapa ett träningsprogram med just de passen och sedan starta det på den dagen du vill lägga in det på.
Ett annat alternativ är att importera ett Excelark med passen inlagda men då måste du komma ihåg att byta datum före varje gång