Quote from Guest on 11 June 2010, 18:40Går det att få fram fler kolumner under Min träning / Lista ? Vore grymt bra om man kunde aktivera exempelvis snittkilometertid och snitthastighet i km/h.
Är det jag som missat hur man gör eller går det inte att aktivera?
Går det att få fram fler kolumner under Min träning / Lista ? Vore grymt bra om man kunde aktivera exempelvis snittkilometertid och snitthastighet i km/h.
Är det jag som missat hur man gör eller går det inte att aktivera?
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 18:50Ingen respons alls på detta förslag?
Ingen respons alls på detta förslag?
Quote from Vera Werner on 12 June 2010, 11:51respons 😉
jag vet inte vad du pratar om men kunde inte motstå hehe
respons 😉
jag vet inte vad du pratar om men kunde inte motstå hehe
Quote from Elias Engqvist on 12 June 2010, 12:10Nej, det går inte.
Nej, det går inte.
Quote from Funbeat user on 12 June 2010, 14:08Oki, då vore det kanon om admin lägger till det 🙂
En baggis att koda men vet inte hur många som är intresserade av funktionaliteten iofs.
Flera av de befintliga kolumnerna i listan är onödigt breda så det borde inte vara något problem att få plats ial
Oki, då vore det kanon om admin lägger till det 🙂
En baggis att koda men vet inte hur många som är intresserade av funktionaliteten iofs.
Flera av de befintliga kolumnerna i listan är onödigt breda så det borde inte vara något problem att få plats ial
Quote from Camilla Höög on 12 June 2010, 19:46Jag skapade ett greasemonkeyskript som lägger till ett par extra kolumner i listan med träningspass enligt första inlägget:
Borttaget skript
Kolla in de andra skripten: http://www.nextsource.se/service/userscript/funbeat/Jag skulle behöva justera bredde
Jag skapade ett greasemonkeyskript som lägger till ett par extra kolumner i listan med träningspass enligt första inlägget:
Borttaget skript
Kolla in de andra skripten: http://www.nextsource.se/service/userscript/funbeat/
Jag skulle behöva justera bredde
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 14:26Kul att det börjar dyka upp GM-script!
Ang tempo för löpare tror jag att formatet 5.83 inte är lika populärt som 5:50, men vad vet jag som mest cyklar 😉
Kul att det börjar dyka upp GM-script!
Ang tempo för löpare tror jag att formatet 5.83 inte är lika populärt som 5:50, men vad vet jag som mest cyklar 😉
Quote from Elias Engqvist on 14 June 2010, 14:51Du har så rätt Raymond
Du har så rätt Raymond
Quote from Camilla Höög on 14 June 2010, 15:43Jag började titta på att fixa värdena men hann inte nu...kanske ikväll.
Jag började titta på att fixa värdena men hann inte nu...kanske ikväll.
Quote from Elias Engqvist on 14 June 2010, 15:54Tips Anders: avrunda till heltalssekunder FÖRST och gör om till timmar, minuter o sekunder sen - så slipper du risken med 4:60 tex (som Olle faktiskt lyckats med)
Tips Anders: avrunda till heltalssekunder FÖRST och gör om till timmar, minuter o sekunder sen - så slipper du risken med 4:60 tex (som Olle faktiskt lyckats med)