Quote from Guest on 27 July 2012, 18:46Jag har skapat ett antal träningspass på Garmin Connect, men jag kan bara ha ett i taget på min Garmin Forerunner 405. När jag överför ett till träningspass så skrivs det första över så att jag bara har ett i taget på min klocka. Jag vill jag ha ett antal
Jag har skapat ett antal träningspass på Garmin Connect, men jag kan bara ha ett i taget på min Garmin Forerunner 405. När jag överför ett till träningspass så skrivs det första över så att jag bara har ett i taget på min klocka. Jag vill jag ha ett antal
Quote from Funbeat user on 27 July 2012, 18:56Det finns ett tak för antal avancerade träningspass. Det ligger ett antal i klockan från början. Jag har tagit bort dem (dvs skickat från klockan till TC) för att få plats med mina egna. Vet inte om det är lösningen för dig. De andra, puls, intervall etc
Det finns ett tak för antal avancerade träningspass. Det ligger ett antal i klockan från början. Jag har tagit bort dem (dvs skickat från klockan till TC) för att få plats med mina egna. Vet inte om det är lösningen för dig. De andra, puls, intervall etc
Quote from Funbeat user on 4 August 2012, 13:49Tack för svar! Då måste det vara något fel för i min klocka finns endast ett avancerat träningspass åt gången och det är det som skrivs över. Jag har inte heller något minne av att det någonsin funnits några pass där när jag köpte den. Kanske ska kolla om
Tack för svar! Då måste det vara något fel för i min klocka finns endast ett avancerat träningspass åt gången och det är det som skrivs över. Jag har inte heller något minne av att det någonsin funnits några pass där när jag köpte den. Kanske ska kolla om